Chip tuning Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW

Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu Volkswagen Golf VII z silnikiem R 2.0 TSI 300 KM 221 kW.

benzyna rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka Volkswagen
  • Model Golf
  • Generacja VII
Osiągi
  • Silnik R 2.0 TSI 300 KM 221 kW
  • Moc silnika 300 KM
  • Moment obrotowy 380 Nm
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
  • Power deck
Zwiększenie mocy w Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Volkswagen Golf VII poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Volkswagen Golf VII na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Volkswagen.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW.

Modyfikacja oprogramowania w Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Volkswagen Golf VII lub sterownika silnika R 2.0 TSI 300 KM 221 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Power Deck dla Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Koszt modyfikacji

Sprawdź cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW:

Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW? Przejdź umów się na wizytę w centrali V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

604 913 772

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning Volkswagen Golf VII R 2.0 TSI 300 KM 221 kW
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 309 KM / 392 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 348 KM / 480 Nm +48 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 300 KM / 380 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
Stage 0,5
tylko dla aut, które obecnie
są na gwarancji producenta
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 339 KM / 460 Nm +39 KM / +80 Nm