Cennik

Cennik

Hamownia

Posiadamy własną hamownie, która służy do weryfikacji efektów naszej pracy.
Pomiar mocy to koszt:

  • 1 oś - 200 zł,
  • 4x4 - 250 zł.
  • Moto / Quad - 350 zł
  • Maszyny Rolnicze - 500 zł

W przypadku pomiaru mocy dla zorganizowanej grupy minimum 3 pojazdów, przysługuje zniżka 20% od całej kwoty!

Chip - Tuning

Chiptuning polega na podstawowej modyfikacji oprogramowania oferującej bezpieczny przyrost mocy do 20%. Koszt usługi ustalamy indywidualnie i zaczyna się:

  • Diesel do 2012 r. - od 1500 zł
  • Diesel po 2012 r. - od 1800 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 1500 zł
  • Benzyna po 2011 r. - od 1800 zł
  • Benzyna po 2018 r. - od 2000 zł
  • Moc powyżej 300 KM - od 3000 zł
  • Moc powyżej 400 KM - od 4000 zł
  • Japonia, Korea - od 1800 zł
  • Po przeróbkach - od 2500 zł
  • Motocykle - od 2500 zł
  • Pojazdy ATV / Quady  - od 2500 zł
  • Pojazdy UTV  / SxS  - od 3500 zł

Chip Tuning Maszyny Rolnicze  

  • Maszyny Rolnicze do 2010 r. - od 3000 zł
  • Maszyny Rolnicze po 2010 r. - od 3500 zł

Chip Tuning Maszyny Budowlane

  • Maszyny Budowlane - od 3500 zł

Chip Tuning Pojazdy Ciężarowe 

  • Cieżarowe do 2012 r. - od 2000 zł
  • Ciężarowe po 2012 r. - od 2500 zł

Chip - Tuning Stage 2

  • Koszt usługi ustalamy indywidualnie i zaczyna się od 2500 zł

Chip - Tuning DSG

  • Koszt usługi: od 1500 zł

Power Deck - Chip tuning na gwarancji

Klientom, którzy mają samochód na gwarancji i chcieli by ją zachować, proponujemy montaż zewnętrznego komputera sterującego. Kontroler mocy podłącza się do fabrycznej instalacji za pomocą oryginalnych wtyczek, a to pozwala na łatwy demontaż przed wizytą w serwisie na przeglądzie gwarancyjnym.

Cena Power Deck - 2500 zł (bez względu na model pojazdu)

Extreme - Tuning

Przed rozpoczęciem pracy nad programem przeprowadzamy kompletną diagnostykę oraz dokonujemy jazdy próbnej, aby określić sposób i styl jazdy preferowany przez kierowcę. Modyfikacja ta pozwala na uzyskanie bardzo dużej mocy. Program sterujący silnikiem jest strojony do pełnego zadowolenia klienta. Koszt usługi ustalamy indywidualnie i zaczyna się od 3500 zł.

Filtr FAP/DPF

Oferujemy profesjonalną serwisową regenerację filtrów cząstek stałych. Po wykonaniu regeneracji pojazd odzyskuje dawną moc, a wszystkie świecące dotychczas kontrolki gasną. W przypadku gdy regeneracja nie przynosi oczekiwanego rezultatu zapchany filtr usuwamy z pojazdu. Usługa polega na programowym wyłączeniu obsługi filtra przez sterownik. Usuwamy filtry profesjonalnie, auto po modyfikacji zachowuje się tak jakby zostało wyprodukowane bez filtra. Nie stosujemy emulatorów oraz nie używamy programu ECUsafe2.

Koszt usługi ustalamy indywidualnie i zaczyna się:

  • dla samochodów produkowanych do 2007 r. - od 1200 zł
  • dla samochodów produkowanych po 2007 r. - od 1500 zł
  • dla samochodów dostawczych do 2007 r. - od 1500 zł
  • dla samochodów dostawczych po 2007 r. - od 1800 zł
  • dla samochodów koreańskich - od 1200 zł
  • dla samochodów japońskich na sterowniku Denso - od 1500 zł
  • dla maszyn rolniczych AGRO - od 3000 zł
  • dla maszyn budowlanych - od 3500 zł
  • dla pojazdów ciężarowych TRUCK - od 3000 zł
  • Mercedes Sprinter do 2007 r. - od 1500 zł
  • Mercedes Sprinter po 2007 r. - od 1800 zł
  • Usunięcie mechaniczne - od 200 zł

Cofnięcie aktualizacji dieselgate

Kilka milionów aut na całym świecie zostało wyposażonych w oprogramowanie fałszujące pomiary zawartości szkodliwych substancji w spalinach.

Afera spalinowa dotknęła najbardziej właścicieli samochodów, którzy zdecydowali się na wgranie eko poprawki oprogramowania w autoryzowanych serwisach. Po tej wizycie ich samochody nagle straciły moc.

Serwis nie ma możliwości przywrócenia poprzedniego oprogramowania. My wiemy jak to zrobić i mamy na to dwa sposoby.

Modyfikacja oprogramowania sterownika silnika ECU.

  • Samochody do 2014 r. - od 1200 zł
  • Samochody po 2014 r. - od 1500 zł

Speed limiter

  • Diesel do 2007 r. - od 800 zł
  • Diesel po 2012 r. - od 1000 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 900 zł
  • Benzyna po 2012 r. - od 1000 zł
  • Japonia, Korea - od 1200 zł
  • AGRO - od 1500 zł
  • Truck - od 1500 zł

Dawka rozruchowa

Naprawa utrudnionego odpalania ciepłego silnika. 

  • Diesel do 2007 r. - od 600 zł
  • Diesel po 2007 r. - od 800 zł

Zawór recyrkulacji spalin EGR

Usługa polega na wyłączeniu zaworu EGR w oprogramowaniu sterownika silnika, który odpowiada za recyrkulacje gazów spalinowych. 

  • Diesel do 2007 r. - od 800 zł
  • Sterowniki PSG16 - od 1000 zł
  • Diesel po 2007 r. - od 1000 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 800 zł
  • Benzyna po 2011 r. - od 1000 zł
  • Japonia, Korea - od 1000 zł
  • AGRO - od 1500 zł
  • Budowlane - od 2000 zł
  • Truck do 2012 r. - od 1500 zł
  • Truck po 2012 r. - od 1500 zł

Usunięcie sondy NOX  

  • ECU Bosch - od 1500 zł
  • ECU Denso - od 1500 zł
  • ECU Delphi - od 1500 zł
  • ECU Marelli - od 1500 zł
  • Truck do 2012 r. - od 2500 zł
  • Truck po 2012 r. - od 2500 zł

Usunięcie sondy Lambda(przód)

  • Diesel do 2007 r. - od 800 zł
  • Diesel po 2007 r. - od 1000 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 800 zł
  • Benzyna po 2011 r. - od 1000zł
  • Japonia, Korea - od 900 zł
  • AGRO - od 1500 zł
  • Truck do 2012 r. - od 1600 zł
  • Truck po 2012 r. - od 1600 zł

Usunięcie katalizatora, sondy Lambda(tył)

  • Do 2007 r. - od 800 zł
  • Po 2007 r. - od 1000 zł
  • Po 2012 r. - od 1000 zł
  • ECU Denso - od 1200 zł
  • ECU Delphi - od 1200 zł
  • ECU Marelli - od 1200 zł

Wyłączenie przepustnicy 

  • Diesel do 2007 r. - od 800 zł
  • Sterowniki PSG16 - od 1200 zł
  • Diesel po 2007 r. - od 1000 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 800 zł
  • Benzyna po 2011 r. - od 1000 zł
  • Japonia, Korea - od 1200 zł
  • AGRO - od 1500 zł
  • Truck do 2012 r. - od 1600 zł
  • Truck po 2012 r. - od 1600 zł

Korekta oprogramowania po nieudanym programowaniu w innej firmie

  • Diesel do 2011 r. - od 1500 zł
  • Diesel po 2011 r. - od 1800 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 1500 zł
  • Benzyna po 2011 r. - od 1800 zł
  • Japonia, Korea - od 1800 zł
  • AGRO - od 2500 zł
  • Truck - od 2500 zł

Korekta programu FAP/DPF

  • Do 2011 r. - od 1500 zł
  • Po 2011 r. - od 1800 zł
  • ECU Denso - od 1800 zł
  • ECU Delphi - od 1800 zł
  • ECU Marelli - od 1800 zł

Przywrócenie oryginalnego oprogramowania

  • Do 2008 r. - od 800 zł
  • Po 2008 r. - od 1000 zł
  • Po 2018 r. - od 1200 zł
  • ECU Denso - od 800 zł
  • ECU Delphi - od 800 zł
  • ECU Marelli - od 800 zł
  • AGRO - od 1500 zł
  • Truck do 2012 r. - od 1500 zł
  • Truck po 2012 r. - od 1500 zł

Launch Control

  • Diesel do 2007 r. - od 800 zł
  • Diesel po 2007 r. - od 1000 zł
  • Benzyna do 2011 r. - od 1000 zł
  • Benzyna po 2011 r. - od 1200 zł
  • Japonia,Korea - od 1200 zł

Pops & Bang  (tylko benzyna) 

  • Grupa VAG - od 1000 zł
  • Pozostałe marki - od 1200 zł

Anti lag 

  • Grupa VAG - od 2000 zł
  • Pozostałe marki - od 3000 zł

Hard Cut limiter (tylko diesel)  

  • Hard Cut limiter VAG (diesel) - od 900 zł
  • Hard Cut limiter pozostałe marki (diesel) - od 1100 zł

Wskaźniki sportowe BMW / MINI / VAG  

Usługa polega na przeskalowaniu wskaźników sportowych w licznikach BMW/MINI/VAG i przystosowaniu ich wskazań do zwiększonej mocy silnika.

  • Wskaźniki sportowe BMW / MINI / VAG - od 1500 zł

Start/Stop

Usługa polega na wyłączeniu funkcji wyłączenia pracy silnika po zatrzymaniu się pojazdu.

koszt: od 900 zł

Wszystkie zabiegi dokonywane są przez złącze diagnostyczne samochodu lub bezpośrednio przez sterownik silnika.

Na życzenie klienta wystawiany jest certyfikat potwierdzający autentyczność oprogramowania zainstalowanego w sterowniku silnika a nie wgranie gotowca. Do każdego samochodu podchodzimy indywidualnie z uwzględnieniem życzeń klienta.

 

Ważne: Nie wszystkie warsztaty potrafią to zrobić profesjonalnie, my to potrafimy i udzielamy 3 lata gwarancji!