Chip tuning Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW

Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu Toyota RAV4 XA30 z silnikiem 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW.

benzyna rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka Toyota
  • Model RAV4
  • Generacja XA30
Osiągi
  • Silnik 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW
  • Moc silnika 158 KM
  • Moment obrotowy 198 Nm
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
  • Power deck
Zwiększenie mocy w Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Toyota RAV4 XA30 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Toyota RAV4 XA30 na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Toyota.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW.

Modyfikacja oprogramowania w Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Toyota RAV4 XA30 lub sterownika silnika 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Power Deck dla Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Koszt modyfikacji

Sprawdź cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW:

Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW? Przejdź umów się na wizytę w centrali V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

604 913 772

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning Toyota RAV4 XA30 2.0 Valvematic 158 KM 116 kW
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 158 KM / 198 Nm Chip: 163 KM / 204 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 158 KM / 198 Nm Chip: 170 KM / 218 Nm +12 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 158 KM / 198 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
Stage 0,5
tylko dla aut, które obecnie
są na gwarancji producenta
Oryg: 158 KM / 198 Nm Chip: 168 KM / 214 Nm +10 KM / +16 Nm