Chip tuning Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW

Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu Scania 4 series Euro2 z silnikiem 460 EDC 460 KM 338 kW.

diesel rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka Scania
  • Model 4 series
  • Generacja Euro2
Osiągi
  • Silnik 460 EDC 460 KM 338 kW
  • Moc silnika 460 KM
  • Moment obrotowy 2030 Nm
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
  • Power deck
Zwiększenie mocy w Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Scania 4 series Euro2 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Scania 4 series Euro2 na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Scania.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW.

Modyfikacja oprogramowania w Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Scania 4 series Euro2 lub sterownika silnika 460 EDC 460 KM 338 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Power Deck dla Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Koszt modyfikacji

Sprawdź cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW:

Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW? Przejdź umów się na wizytę w centrali V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

788 311 001

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning Scania 4 series Euro2 460 EDC 460 KM 338 kW
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 460 KM / 2030 Nm Chip: 507 KM / 2233 Nm +47 KM / +203 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 460 KM / 2030 Nm Chip: 530 KM / 2400 Nm +70 KM / +370 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 460 KM / 2030 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna