Chip tuning Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW

Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu Porsche 911 997 z silnikiem Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW.

benzyna rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka Porsche
  • Model 911
  • Generacja 997
Osiągi
  • Silnik Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW
  • Moc silnika 408 KM
  • Moment obrotowy 420 Nm
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
  • Power deck
Zwiększenie mocy w Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Porsche 911 997 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Porsche 911 997 na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Porsche.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW.

Modyfikacja oprogramowania w Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Porsche 911 997 lub sterownika silnika Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Power Deck dla Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Koszt modyfikacji

Sprawdź cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW:

Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW? Przejdź umów się na wizytę w centrali V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

604 913 772

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 421 KM / 433 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 437 KM / 463 Nm +29 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 408 KM / 420 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
Stage 0,5
tylko dla aut, które obecnie
są na gwarancji producenta
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 432 KM / 455 Nm +24 KM / +35 Nm