Chip tuning Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW

Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu Mercedes Sprinter I z silnikiem 2.7 CDI 156 KM 115 kW.

diesel rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka Mercedes
  • Model Sprinter
  • Generacja I
Osiągi
  • Silnik 2.7 CDI 156 KM 115 kW
  • Moc silnika 156 KM
  • Moment obrotowy 330 Nm
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
  • Power deck
Zwiększenie mocy w Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Mercedes Sprinter I poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Mercedes Sprinter I na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Mercedes.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW.

Modyfikacja oprogramowania w Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Mercedes Sprinter I lub sterownika silnika 2.7 CDI 156 KM 115 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Power Deck dla Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Koszt modyfikacji

Sprawdź cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW:

Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW? Przejdź umów się na wizytę w centrali V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

788 311 001

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning Mercedes Sprinter I 2.7 CDI 156 KM 115 kW
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 156 KM / 330 Nm Chip: 172 KM / 364 Nm +16 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 156 KM / 330 Nm Chip: 190 KM / 420 Nm +34 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 156 KM / 330 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna