Chip tuning Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW

Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu Mercedes SLK R171 z silnikiem 200 Kompressor 184 KM 135 kW.

benzyna rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka Mercedes
  • Model SLK
  • Generacja R171
Osiągi
  • Silnik 200 Kompressor 184 KM 135 kW
  • Moc silnika 184 KM
  • Moment obrotowy 250 Nm
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
  • Power deck
Zwiększenie mocy w Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Mercedes SLK R171 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Mercedes SLK R171 na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Mercedes.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW.

Modyfikacja oprogramowania w Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Mercedes SLK R171 lub sterownika silnika 200 Kompressor 184 KM 135 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Power Deck dla Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Koszt modyfikacji

Sprawdź cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW:

Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW? Przejdź umów się na wizytę w centrali V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

788 311 001

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning Mercedes SLK R171 200 Kompressor 184 KM 135 kW
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 190 KM / 258 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 204 KM / 275 Nm +20 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 184 KM / 250 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna