788 311 001
Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej
Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu Mercedes E W212 z silnikiem 250 CDI BlueEFFICIENCY 204 KM 150 kW.
Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Mercedes E W212 250 CDI BlueEFFICIENCY 204 KM 150 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Mercedes E W212 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Mercedes E W212 na naszej hamowni podwoziowej.
Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki
naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Mercedes.
Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona
w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Mercedes E W212 250 CDI BlueEFFICIENCY 204 KM 150 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.
Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do
pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Mercedes E W212 250 CDI BlueEFFICIENCY 204 KM 150 kW.
Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Mercedes E W212 lub sterownika silnika 250 CDI BlueEFFICIENCY 204 KM 150 kW. Oryginalny program
jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie
możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania,
parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.
Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Mercedes E W212 250 CDI BlueEFFICIENCY 204 KM 150 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie
oraz zwiększa się kultura pracy silnika.
Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Mercedes E W212 250 CDI BlueEFFICIENCY 204 KM 150 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak,
aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa.
Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.
Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika,
dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak
dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.
Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.