Chip tuning John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW

John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu John Deere 7 series z silnikiem 7530 179 KM 132 kW.

diesel rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka John Deere
  • Model 7 series
  • Generacja -
Osiągi
  • Silnik 7530 179 KM 132 kW
  • Moc silnika 179 KM
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
  • Power deck
Zwiększenie mocy w John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW oraz inne modyfikacje pojazdów John Deere 7 series poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu John Deere 7 series na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących John Deere.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW.

Modyfikacja oprogramowania w John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu John Deere 7 series lub sterownika silnika 7530 179 KM 132 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Power Deck dla John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Koszt modyfikacji:

od 2500 zł (do 2013 r.)

od 3000 zł (po 2013 r.)

(cena brutto)
Powyższa cena dotyczy wykonania usługi chip tuningu w pojeździe John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW.
Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW? Przejdź umów się na wizytę w centrali V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

788 311 001

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning John Deere 7 series 7530 179 KM 132 kW
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 179 KM / -1 Nm Chip: 197 KM / -1 Nm +18 KM / +0 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 179 KM / -1 Nm Chip: 206 KM / -1 Nm +27 KM / +0 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 179 KM / -1 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna