Chip tuning Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW

Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu Iveco Daily III z silnikiem 3.0 CNG 136 KM 100 kW.

benzyna rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka Iveco
  • Model Daily
  • Generacja III
Osiągi
  • Silnik 3.0 CNG 136 KM 100 kW
  • Moc silnika 136 KM
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
  • Power deck
Zwiększenie mocy w Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Iveco Daily III poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Iveco Daily III na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Iveco.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW.

Modyfikacja oprogramowania w Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Iveco Daily III lub sterownika silnika 3.0 CNG 136 KM 100 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Power Deck dla Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Koszt modyfikacji

Sprawdź cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW:

Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW? Przejdź umów się na wizytę w centrali V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

788 311 001

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning Iveco Daily III 3.0 CNG 136 KM 100 kW
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 136 KM / -1 Nm Chip: 141 KM / -1 Nm +5 KM / +0 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 136 KM / -1 Nm Chip: 146 KM / -1 Nm +10 KM / +0 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 136 KM / -1 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna