604 913 772
Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej
Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu BMW 6 F06/F12/F13 z silnikiem 650i 4.4T 408 KM 300 kW.
Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe BMW 6 F06/F12/F13 650i 4.4T 408 KM 300 kW oraz inne modyfikacje pojazdów BMW 6 F06/F12/F13 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu BMW 6 F06/F12/F13 na naszej hamowni podwoziowej.
Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki
naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących BMW.
Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona
w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu BMW 6 F06/F12/F13 650i 4.4T 408 KM 300 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.
Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do
pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu BMW 6 F06/F12/F13 650i 4.4T 408 KM 300 kW.
Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu BMW 6 F06/F12/F13 lub sterownika silnika 650i 4.4T 408 KM 300 kW. Oryginalny program
jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie
możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania,
parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.
Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. BMW 6 F06/F12/F13 650i 4.4T 408 KM 300 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie
oraz zwiększa się kultura pracy silnika.
Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie BMW 6 F06/F12/F13 650i 4.4T 408 KM 300 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak,
aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa.
Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.
Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika,
dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak
dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.
Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.