Chip tuning BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW

BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu BMW 6 E63/E64 z silnikiem 635d 286 KM 213 kW.

diesel rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka BMW
  • Model 6
  • Generacja E63/E64
Osiągi
  • Silnik 635d 286 KM 213 kW
  • Moc silnika 286 KM
  • Moment obrotowy 580 Nm
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
  • Power deck
Zwiększenie mocy w BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW oraz inne modyfikacje pojazdów BMW 6 E63/E64 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu BMW 6 E63/E64 na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących BMW.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW.

Modyfikacja oprogramowania w BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu BMW 6 E63/E64 lub sterownika silnika 635d 286 KM 213 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Power Deck dla BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Koszt modyfikacji

Sprawdź cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW:

Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW? Przejdź umów się na wizytę w centrali V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

604 913 772

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning BMW 6 E63/E64 635d 286 KM 213 kW
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 286 KM / 580 Nm Chip: 315 KM / 638 Nm +29 KM / +58 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 286 KM / 580 Nm Chip: 330 KM / 680 Nm +44 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 286 KM / 580 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
Stage 0,5
tylko dla aut, które obecnie
są na gwarancji producenta
Oryg: 286 KM / 580 Nm Chip: 322 KM / 660 Nm +36 KM / +80 Nm