Chip tuning Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw

Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu Audi A3 8P z silnikiem 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw.

diesel rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka Audi
  • Model A3
  • Generacja 8P
Osiągi
  • Silnik 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw
  • Moc silnika 143 KM
  • Moment obrotowy 320 Nm
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
  • Power deck
Zwiększenie mocy w Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw oraz inne modyfikacje pojazdów Audi A3 8P poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Audi A3 8P na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Audi.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw.

Modyfikacja oprogramowania w Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Audi A3 8P lub sterownika silnika 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Power Deck dla Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Koszt modyfikacji

Sprawdź cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw:

Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw? Przejdź umów się na wizytę w centrali V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

604 913 772

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning Audi A3 8P 2.0 TDI CR 143 KM 105Kw
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 143 KM / 320 Nm Chip: 158 KM / 352 Nm +15 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 143 KM / 320 Nm Chip: 185 KM / 410 Nm +42 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 143 KM / 320 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
Stage 0,5
tylko dla aut, które obecnie
są na gwarancji producenta
Oryg: 143 KM / 320 Nm Chip: 177 KM / 392 Nm +34 KM / +72 Nm