Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Wiesmann Roadster 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Wiesmann Roadster 1 gen. MF30 3.0 231 KM 170 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 231 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 238 KM / 309 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 245 KM / 324 Nm +14 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 231 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Wiesmann Roadster 1 gen. MF3 3.2 343 KM 252 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 343 KM   |   Moment obrotowy: 365 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 343 KM / 365 Nm Chip: 353 KM / 376 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 343 KM / 365 Nm Chip: 364 KM / 394 Nm +21 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 343 KM / 365 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Wiesmann Roadster 1 gen. MF3 3.2 343 KM 252 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 343 KM   |   Moment obrotowy: 365 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 343 KM / 365 Nm Chip: 353 KM / 376 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 343 KM / 365 Nm Chip: 364 KM / 394 Nm +21 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 343 KM / 365 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Wiesmann Roadster 1 gen. MF4 4.8 367 KM 270 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 367 KM   |   Moment obrotowy: 490 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 367 KM / 490 Nm Chip: 378 KM / 505 Nm +11 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 367 KM / 490 Nm Chip: 389 KM / 529 Nm +22 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 367 KM / 490 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Wiesmann Roadster 1 gen. MF4 4.8 367 KM 270 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 367 KM   |   Moment obrotowy: 490 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 367 KM / 490 Nm Chip: 378 KM / 505 Nm +11 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 367 KM / 490 Nm Chip: 389 KM / 529 Nm +22 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 367 KM / 490 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Wiesmann Roadster 1 gen. MF4-S 4.0 420 KM 309 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 420 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 420 KM / 400 Nm Chip: 433 KM / 412 Nm +13 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 420 KM / 400 Nm Chip: 445 KM / 432 Nm +25 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 420 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Wiesmann Roadster 1 gen. MF4-S 4.0 420 KM 309 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 420 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 420 KM / 400 Nm Chip: 433 KM / 412 Nm +13 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 420 KM / 400 Nm Chip: 445 KM / 432 Nm +25 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 420 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Wiesmann Roadster 1 gen. MF5 5.0 507 KM 373 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 507 KM   |   Moment obrotowy: 520 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 507 KM / 520 Nm Chip: 522 KM / 536 Nm +15 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 507 KM / 520 Nm Chip: 537 KM / 562 Nm +30 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 507 KM / 520 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna