Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Volkswagen Golf V

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.4 16V 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 126 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 126 Nm Chip: 77 KM / 130 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 126 Nm Chip: 80 KM / 136 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 126 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.4 16V 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 126 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 126 Nm Chip: 77 KM / 130 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 126 Nm Chip: 80 KM / 136 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 126 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Variant 1.4 80 KM 59 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 80 KM   |   Moment obrotowy: 132 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 80 KM / 132 Nm Chip: 82 KM / 136 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 80 KM / 132 Nm Chip: 85 KM / 143 Nm +5 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 80 KM / 132 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.4 80 KM 59 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 80 KM   |   Moment obrotowy: 132 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 80 KM / 132 Nm Chip: 82 KM / 136 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 80 KM / 132 Nm Chip: 85 KM / 143 Nm +5 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 80 KM / 132 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.4 80 KM 59 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 80 KM   |   Moment obrotowy: 132 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 80 KM / 132 Nm Chip: 82 KM / 136 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 80 KM / 132 Nm Chip: 85 KM / 143 Nm +5 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 80 KM / 132 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.4 FSI 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 130 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 130 Nm Chip: 93 KM / 134 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 130 Nm Chip: 95 KM / 140 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 130 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Variant 1.6 102 KM 75 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 148 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 105 KM / 152 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 108 KM / 160 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 148 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Variant 1.6 102 KM 75 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 148 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 105 KM / 152 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 108 KM / 160 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 148 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.6 102 KM 75 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 148 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 105 KM / 152 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 108 KM / 160 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 148 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.6 102 KM 75 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 148 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 105 KM / 152 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 108 KM / 160 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 148 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V CrossGolf 1.6 102 KM 75 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 148 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 105 KM / 152 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 108 KM / 160 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 148 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.6 102 KM 75 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 148 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 105 KM / 152 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 108 KM / 160 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 148 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.6 102 KM 75 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 148 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 105 KM / 152 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 148 Nm Chip: 108 KM / 160 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 148 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.6 FSI 115 KM 85 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 155 Nm Chip: 118 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 155 Nm Chip: 122 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.6 FSI 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 155 Nm Chip: 118 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 155 Nm Chip: 122 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.6 FSI 115 KM 85 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 155 Nm Chip: 118 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 155 Nm Chip: 122 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.6 FSI 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 155 Nm Chip: 118 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 155 Nm Chip: 122 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Variant 1.4 TSI 122 KM 90 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 200 Nm Chip: 128 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 200 Nm Chip: 142 KM / 236 Nm +20 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Variant 1.4 TSI 122 KM 90 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 200 Nm Chip: 128 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 200 Nm Chip: 142 KM / 236 Nm +20 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.4 TSI 122 KM 90 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 200 Nm Chip: 128 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 200 Nm Chip: 142 KM / 236 Nm +20 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.4 TSI 122 KM 90 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 200 Nm Chip: 128 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 200 Nm Chip: 142 KM / 236 Nm +20 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.4 TSI 122 KM 90 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 200 Nm Chip: 128 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 200 Nm Chip: 142 KM / 236 Nm +20 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.4 TSI 122 KM 90 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 200 Nm Chip: 128 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 200 Nm Chip: 142 KM / 236 Nm +20 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Variant 1.4 TSI 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 147 KM / 231 Nm +7 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 162 KM / 260 Nm +22 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Variant 1.4 TSI 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 147 KM / 231 Nm +7 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 162 KM / 260 Nm +22 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.4 TSI 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 147 KM / 231 Nm +7 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 162 KM / 260 Nm +22 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.4 TSI 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 147 KM / 231 Nm +7 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 162 KM / 260 Nm +22 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V CrossGolf 1.4 TSI 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 147 KM / 231 Nm +7 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 162 KM / 260 Nm +22 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V CrossGolf 1.4 TSI 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 147 KM / 231 Nm +7 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 162 KM / 260 Nm +22 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.4 TSI 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 147 KM / 231 Nm +7 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 162 KM / 260 Nm +22 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.4 TSI 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 147 KM / 231 Nm +7 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 220 Nm Chip: 162 KM / 260 Nm +22 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 2.0 FSI 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 200 Nm Chip: 155 KM / 206 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 200 Nm Chip: 159 KM / 216 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 2.0 FSI 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 200 Nm Chip: 155 KM / 206 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 200 Nm Chip: 159 KM / 216 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 2.0 FSI 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 200 Nm Chip: 155 KM / 206 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 200 Nm Chip: 159 KM / 216 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 2.0 FSI 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 200 Nm Chip: 155 KM / 206 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 200 Nm Chip: 159 KM / 216 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Variant 1.4 TSI 160 KM 118 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 168 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 186 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Variant 1.4 TSI 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 168 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 186 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V CrossGolf 1.4 TSI 160 KM 118 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 220 Nm Chip: 168 KM / 231 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 220 Nm Chip: 186 KM / 260 Nm +26 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V CrossGolf 1.4 TSI 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 220 Nm Chip: 168 KM / 231 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 220 Nm Chip: 186 KM / 260 Nm +26 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.4 TSI 160 KM 118 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 168 KM / 263 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 186 KM / 295 Nm +26 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.4 TSI 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 168 KM / 263 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 186 KM / 295 Nm +26 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Variant 1.4 TSI 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 179 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 197 KM / 283 Nm +27 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Variant 1.4 TSI 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 179 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 197 KM / 283 Nm +27 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.4 TSI 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 179 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 197 KM / 283 Nm +27 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V 1.4 TSI 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 179 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 197 KM / 283 Nm +27 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.4 TSI 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 179 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 197 KM / 283 Nm +27 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V Plus 1.4 TSI 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 179 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 240 Nm Chip: 197 KM / 283 Nm +27 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V GTI 2.0 200 KM 147 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 280 Nm Chip: 210 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 280 Nm Chip: 232 KM / 330 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V GTI 2.0 200 KM 147 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 280 Nm Chip: 210 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 280 Nm Chip: 232 KM / 330 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V GTI 2.0 230 KM 169 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 300 Nm Chip: 242 KM / 315 Nm +12 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 300 Nm Chip: 267 KM / 354 Nm +37 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V GTI 2.0 230 KM 169 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 300 Nm Chip: 242 KM / 315 Nm +12 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 300 Nm Chip: 267 KM / 354 Nm +37 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V R32 3.2 250 KM 184 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 258 KM / 330 Nm +8 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 265 KM / 346 Nm +15 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Volkswagen Golf V R32 3.2 250 KM 184 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 258 KM / 330 Nm +8 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 265 KM / 346 Nm +15 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 2.0 SDI 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 140 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 140 Nm Chip: 77 KM / 144 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 140 Nm Chip: 81 KM / 151 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 140 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 1.9 TDI 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 210 Nm Chip: 97 KM / 231 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 210 Nm Chip: 113 KM / 265 Nm +23 KM / +55 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 1.9 TDI DPF 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 210 Nm Chip: 97 KM / 231 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 210 Nm Chip: 113 KM / 265 Nm +23 KM / +55 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Plus 1.9 TDI 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 210 Nm Chip: 97 KM / 231 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 210 Nm Chip: 113 KM / 265 Nm +23 KM / +55 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Plus 1.9 TDI DPF 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 210 Nm Chip: 97 KM / 231 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 210 Nm Chip: 113 KM / 265 Nm +23 KM / +55 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Variant 1.9 TDI DPF 105 KM 77 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Variant 1.9 TDI DPF 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 1.9 TDI 105 KM 77 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 1.9 TDI 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 1.9 TDI DPF 105 KM 77 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 1.9 TDI DPF 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 1.9 TDI DPF BlueMotion 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 1.9 TDI DPF BlueMotion 115g 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V CrossGolf 1.9 TDI 105 KM 77 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V CrossGolf 1.9 TDI 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V CrossGolf 1.9 TDI DPF 105 KM 77 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Plus 1.9 TDI 105 KM 77 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Plus 1.9 TDI 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Plus 1.9 TDI DPF 105 KM 77 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Plus 1.9 TDI DPF 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Plus 1.9 TDI DPF BlueMotion 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Plus 1.9 TDI DPF BlueMotion DPF 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 113 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 250 Nm Chip: 131 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Variant 2.0 TDI 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Variant 2.0 TDI DPF 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Variant 2.0 TDI DPF 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 2.0 TDI 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 2.0 TDI 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 2.0 TDI DPF 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 2.0 TDI DPF 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V CrossGolf 2.0 TDI 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V CrossGolf 2.0 TDI 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Plus 2.0 TDI 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Plus 2.0 TDI 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Plus 2.0 TDI DPF 140 KM 103 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V Plus 2.0 TDI DPF 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 2.0 TDI DPF 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 184 KM / 385 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 213 KM / 441 Nm +43 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Volkswagen Golf V 2.0 TDI DPF 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 184 KM / 385 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 213 KM / 441 Nm +43 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna