Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Suzuki Liana 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Suzuki Liana 1 gen. Kombi 1.3 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 116 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 116 Nm Chip: 93 KM / 119 Nm +3 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 116 Nm Chip: 95 KM / 125 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 116 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Suzuki Liana 1 gen. 1.3 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 116 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 116 Nm Chip: 93 KM / 119 Nm +3 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 116 Nm Chip: 95 KM / 125 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 116 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Suzuki Liana 1 gen. Limousine 1.3 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 116 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 116 Nm Chip: 93 KM / 119 Nm +3 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 116 Nm Chip: 95 KM / 125 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 116 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Suzuki Liana 1 gen. Kombi 1.6 103 KM 76 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 103 KM   |   Moment obrotowy: 144 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 103 KM / 144 Nm Chip: 106 KM / 148 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 103 KM / 144 Nm Chip: 109 KM / 156 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 103 KM / 144 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Suzuki Liana 1 gen. Kombi 1.6 103 KM 76 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 103 KM   |   Moment obrotowy: 144 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 103 KM / 144 Nm Chip: 106 KM / 148 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 103 KM / 144 Nm Chip: 109 KM / 156 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 103 KM / 144 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Suzuki Liana 1 gen. Limousine 1.6 103 KM 76 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 103 KM   |   Moment obrotowy: 144 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 103 KM / 144 Nm Chip: 106 KM / 148 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 103 KM / 144 Nm Chip: 109 KM / 156 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 103 KM / 144 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Suzuki Liana 1 gen. Kombi 1.6 106 KM 78 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 106 KM   |   Moment obrotowy: 144 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 106 KM / 144 Nm Chip: 109 KM / 148 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 106 KM / 144 Nm Chip: 112 KM / 156 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 106 KM / 144 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Suzuki Liana 1 gen. Kombi 1.6 106 KM 78 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 106 KM   |   Moment obrotowy: 144 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 106 KM / 144 Nm Chip: 109 KM / 148 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 106 KM / 144 Nm Chip: 112 KM / 156 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 106 KM / 144 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Suzuki Liana 1 gen. Limousine 1.6 106 KM 78 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 106 KM   |   Moment obrotowy: 144 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 106 KM / 144 Nm Chip: 109 KM / 148 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 106 KM / 144 Nm Chip: 112 KM / 156 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 106 KM / 144 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Suzuki Liana 1 gen. Kombi 1.6 107 KM 79 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 144 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 144 Nm Chip: 110 KM / 148 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 144 Nm Chip: 113 KM / 156 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 144 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Suzuki Liana 1 gen. Kombi 1.6 107 KM 79 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 144 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 144 Nm Chip: 110 KM / 148 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 144 Nm Chip: 113 KM / 156 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 144 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Suzuki Liana 1 gen. Kombi 1.4 DDiS 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Suzuki Liana 1 gen. Limousine 1.4 DDiS 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna