Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Subaru Impreza II

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Subaru Impreza II Sportkombi 1.6 TS 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 143 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 143 Nm Chip: 98 KM / 147 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 143 Nm Chip: 101 KM / 154 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 143 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II Sportkombi 1.5R 105 KM 77 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 142 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 142 Nm Chip: 108 KM / 146 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 142 Nm Chip: 111 KM / 153 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 142 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II Sportkombi 1.5R 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 142 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 142 Nm Chip: 108 KM / 146 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 142 Nm Chip: 111 KM / 153 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 142 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II 1.5R 105 KM 77 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 142 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 142 Nm Chip: 108 KM / 146 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 142 Nm Chip: 111 KM / 153 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 142 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II 1.5R 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 142 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 142 Nm Chip: 108 KM / 146 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 142 Nm Chip: 111 KM / 153 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 142 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II Sportkombi 2.0 125 KM 92 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 184 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 129 KM / 190 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 133 KM / 199 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 184 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II Sportkombi 2.0 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 184 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 129 KM / 190 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 133 KM / 199 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 184 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II 2.0 125 KM 92 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 184 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 129 KM / 190 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 133 KM / 199 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 184 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II 2.0 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 184 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 129 KM / 190 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 133 KM / 199 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 184 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II Sportkombi 2.0R 160 KM 118 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 186 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 165 KM / 192 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 170 KM / 201 Nm +10 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 186 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II Sportkombi 2.0R 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 186 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 165 KM / 192 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 170 KM / 201 Nm +10 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 186 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II 2.0R 160 KM 118 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 186 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 165 KM / 192 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 170 KM / 201 Nm +10 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 186 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II 2.0R 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 186 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 165 KM / 192 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 170 KM / 201 Nm +10 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 186 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II Sportkombi WRX 2.5 2.0 218 KM 160 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 300 Nm Chip: 229 KM / 315 Nm +11 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 300 Nm Chip: 253 KM / 354 Nm +35 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II WRX 2.0 218 KM 160 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 300 Nm Chip: 229 KM / 315 Nm +11 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 300 Nm Chip: 253 KM / 354 Nm +35 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II Sportkombi WRX 2.5 2.0 224 KM 165 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 300 Nm Chip: 235 KM / 315 Nm +11 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 300 Nm Chip: 260 KM / 354 Nm +36 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II WRX 2.0 224 KM 165 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 300 Nm Chip: 235 KM / 315 Nm +11 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 300 Nm Chip: 260 KM / 354 Nm +36 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II Sportkombi WRX 2.5 230 KM 169 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 320 Nm Chip: 242 KM / 336 Nm +12 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 320 Nm Chip: 267 KM / 378 Nm +37 KM / +58 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II WRX 2.5 230 KM 169 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 320 Nm Chip: 242 KM / 336 Nm +12 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 320 Nm Chip: 267 KM / 378 Nm +37 KM / +58 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II WRX STi 2.0 265 KM 195 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 265 KM   |   Moment obrotowy: 343 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 265 KM / 343 Nm Chip: 278 KM / 360 Nm +13 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 265 KM / 343 Nm Chip: 307 KM / 405 Nm +42 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 265 KM / 343 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Subaru Impreza II WRX STi 2.5 280 KM 206 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 392 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 392 Nm Chip: 294 KM / 412 Nm +14 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 392 Nm Chip: 325 KM / 463 Nm +45 KM / +71 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 392 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Subaru Impreza II Sportkombi 2.0 LPG 125 KM 92 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 184 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 129 KM / 190 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 133 KM / 199 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 184 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Subaru Impreza II Sportkombi 2.0 LPG 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 184 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 129 KM / 190 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 133 KM / 199 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 184 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Subaru Impreza II 2.0 LPG 125 KM 92 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 184 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 129 KM / 190 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 133 KM / 199 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 184 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Subaru Impreza II 2.0 LPG 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 184 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 129 KM / 190 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 184 Nm Chip: 133 KM / 199 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 184 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Subaru Impreza II Sportkombi 2.0R ecomatic 160 KM 118 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 186 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 165 KM / 192 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 170 KM / 201 Nm +10 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 186 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Subaru Impreza II Sportkombi 2.0R ecomatic 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 186 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 165 KM / 192 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 170 KM / 201 Nm +10 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 186 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Subaru Impreza II 2.0R ecomatic 160 KM 118 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 186 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 165 KM / 192 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 170 KM / 201 Nm +10 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 186 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Subaru Impreza II 2.0R ecomatic 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 186 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 165 KM / 192 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 186 Nm Chip: 170 KM / 201 Nm +10 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 186 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna