Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Same Iron Tier 3 (2003 - 2004)

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Same Iron Tier 3 (2003 - 2004) 130 S - 7.1 V6 125 KM 92 kW wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 535 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 535 Nm Chip: 132 KM / 567 Nm +7 KM / +32 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 535 Nm Chip: 145 KM / 632 Nm +20 KM / +97 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 535 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Same Iron Tier 3 (2003 - 2004) 140 S - 7.1 V6 136 KM 100 kW wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 588 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 588 Nm Chip: 145 KM / 644 Nm +9 KM / +56 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 588 Nm Chip: 164 KM / 755 Nm +28 KM / +167 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 588 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Same Iron Tier 3 (2003 - 2004) 155 S - 7.1 V6 145 KM 107 kW wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 632 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 632 Nm Chip: 156 KM / 698 Nm +11 KM / +66 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 632 Nm Chip: 179 KM / 830 Nm +34 KM / +198 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 632 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Same Iron Tier 3 (2003 - 2004) 165 S - 7.1 V6 164 KM 121 kW wykresy

Moc maksymalna: 164 KM   |   Moment obrotowy: 755 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 164 KM / 755 Nm Chip: 169 KM / 780 Nm +5 KM / +25 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 164 KM / 755 Nm Chip: 179 KM / 830 Nm +15 KM / +75 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 164 KM / 755 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Same Iron Tier 3 (2003 - 2004) 175 S - 7.1 V6 179 KM 132 kW wykresy

Moc maksymalna: 179 KM   |   Moment obrotowy: 670 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 179 KM / 670 Nm Chip: 191 KM / 713 Nm +12 KM / +43 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 179 KM / 670 Nm Chip: 214 KM / 800 Nm +35 KM / +130 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 179 KM / 670 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Same Iron Tier 3 (2003 - 2004) 175 S Classic - 7.1 V6 186 KM 137 kW wykresy

Moc maksymalna: 186 KM   |   Moment obrotowy: 735 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 186 KM / 735 Nm Chip: 192 KM / 759 Nm +6 KM / +24 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 186 KM / 735 Nm Chip: 205 KM / 808 Nm +19 KM / +73 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 186 KM / 735 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Same Iron Tier 3 (2003 - 2004) 190 S - 7.1 V6 198 KM 146 kW wykresy

Moc maksymalna: 198 KM   |   Moment obrotowy: 730 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 198 KM / 730 Nm Chip: 210 KM / 780 Nm +12 KM / +50 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 198 KM / 730 Nm Chip: 235 KM / 880 Nm +37 KM / +150 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 198 KM / 730 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Same Iron Tier 3 (2003 - 2004) 200 - 7.1 V6 214 KM 157 kW wykresy

Moc maksymalna: 214 KM   |   Moment obrotowy: 800 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 214 KM / 800 Nm Chip: 221 KM / 827 Nm +7 KM / +27 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 214 KM / 800 Nm Chip: 235 KM / 880 Nm +21 KM / +80 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 214 KM / 800 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna