Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Saab 9-3 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.0i 130 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 177 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 177 Nm Chip: 134 KM / 182 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 177 Nm Chip: 138 KM / 191 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 177 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.0i 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 177 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 177 Nm Chip: 134 KM / 182 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 177 Nm Chip: 138 KM / 191 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 177 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.0i 130 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 177 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 177 Nm Chip: 134 KM / 182 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 177 Nm Chip: 138 KM / 191 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 177 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.0i 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 177 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 177 Nm Chip: 134 KM / 182 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 177 Nm Chip: 138 KM / 191 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 177 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.0i 130 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 177 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 177 Nm Chip: 134 KM / 182 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 177 Nm Chip: 138 KM / 191 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 177 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.0i 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 177 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 177 Nm Chip: 134 KM / 182 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 177 Nm Chip: 138 KM / 191 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 177 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.0t 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.0t 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.3i 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 210 Nm Chip: 155 KM / 216 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 210 Nm Chip: 159 KM / 227 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.0t 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.0t 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.3i 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 210 Nm Chip: 155 KM / 216 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 210 Nm Chip: 159 KM / 227 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.0t 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.0t 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.3i 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 210 Nm Chip: 155 KM / 216 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 210 Nm Chip: 159 KM / 227 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.3i 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 210 Nm Chip: 155 KM / 216 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 210 Nm Chip: 159 KM / 227 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.0t 154 KM 113 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 154 KM   |   Moment obrotowy: 219 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 154 KM / 219 Nm Chip: 162 KM / 230 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 154 KM / 219 Nm Chip: 179 KM / 258 Nm +25 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 154 KM / 219 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.0t 154 KM 113 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 154 KM   |   Moment obrotowy: 219 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 154 KM / 219 Nm Chip: 162 KM / 230 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 154 KM / 219 Nm Chip: 179 KM / 258 Nm +25 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 154 KM / 219 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.0t 154 KM 113 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 154 KM   |   Moment obrotowy: 219 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 154 KM / 219 Nm Chip: 162 KM / 230 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 154 KM / 219 Nm Chip: 179 KM / 258 Nm +25 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 154 KM / 219 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.0t 154 KM 113 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 154 KM   |   Moment obrotowy: 219 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 154 KM / 219 Nm Chip: 162 KM / 230 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 154 KM / 219 Nm Chip: 179 KM / 258 Nm +25 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 154 KM / 219 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.0t 154 KM 113 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 154 KM   |   Moment obrotowy: 219 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 154 KM / 219 Nm Chip: 162 KM / 230 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 154 KM / 219 Nm Chip: 179 KM / 258 Nm +25 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 154 KM / 219 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.0t 154 KM 113 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 154 KM   |   Moment obrotowy: 219 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 154 KM / 219 Nm Chip: 162 KM / 230 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 154 KM / 219 Nm Chip: 179 KM / 258 Nm +25 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 154 KM / 219 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.0t 185 KM 136 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 185 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 185 KM / 230 Nm Chip: 194 KM / 242 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 185 KM / 230 Nm Chip: 215 KM / 271 Nm +30 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 185 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.0t 185 KM 136 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 185 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 185 KM / 230 Nm Chip: 194 KM / 242 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 185 KM / 230 Nm Chip: 215 KM / 271 Nm +30 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 185 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.0 Turbo 185 KM 136 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 185 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 185 KM / 230 Nm Chip: 194 KM / 242 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 185 KM / 230 Nm Chip: 215 KM / 271 Nm +30 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 185 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.0 Turbo 185 KM 136 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 185 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 185 KM / 230 Nm Chip: 194 KM / 242 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 185 KM / 230 Nm Chip: 215 KM / 271 Nm +30 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 185 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.0 Turbo 185 KM 136 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 185 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 185 KM / 230 Nm Chip: 194 KM / 242 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 185 KM / 230 Nm Chip: 215 KM / 271 Nm +30 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 185 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.0 Turbo 185 KM 136 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 185 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 185 KM / 230 Nm Chip: 194 KM / 242 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 185 KM / 230 Nm Chip: 215 KM / 271 Nm +30 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 185 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.0t 200 KM 147 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 283 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 283 Nm Chip: 210 KM / 297 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 283 Nm Chip: 232 KM / 334 Nm +32 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 283 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.0 Turbo 200 KM 147 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 283 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 283 Nm Chip: 210 KM / 297 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 283 Nm Chip: 232 KM / 334 Nm +32 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 283 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.0 Turbo 200 KM 147 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 283 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 283 Nm Chip: 210 KM / 297 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 283 Nm Chip: 232 KM / 334 Nm +32 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 283 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.0 Turbo 205 KM 151 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 250 Nm Chip: 215 KM / 263 Nm +10 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 250 Nm Chip: 238 KM / 295 Nm +33 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.0 Turbo 205 KM 151 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 280 Nm Chip: 215 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 280 Nm Chip: 238 KM / 330 Nm +33 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.0 Turbo 205 KM 151 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 250 Nm Chip: 215 KM / 263 Nm +10 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 250 Nm Chip: 238 KM / 295 Nm +33 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.0 Turbo 205 KM 151 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 280 Nm Chip: 215 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 280 Nm Chip: 238 KM / 330 Nm +33 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.0 Turbo 205 KM 151 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 250 Nm Chip: 215 KM / 263 Nm +10 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 250 Nm Chip: 238 KM / 295 Nm +33 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.0 Turbo 205 KM 151 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 280 Nm Chip: 215 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 280 Nm Chip: 238 KM / 330 Nm +33 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Cabriolet 2.3 Turbo 230 KM 169 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 350 Nm Chip: 242 KM / 368 Nm +12 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 350 Nm Chip: 267 KM / 413 Nm +37 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.3 Turbo 230 KM 169 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 350 Nm Chip: 242 KM / 368 Nm +12 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 350 Nm Chip: 267 KM / 413 Nm +37 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.2 TiD 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 144 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.2 TiD 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 144 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Saab 9-3 1 gen. 9-3 Coupe 2.2 TiD 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 280 Nm Chip: 135 KM / 308 Nm +10 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 280 Nm Chip: 156 KM / 353 Nm +31 KM / +73 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Saab 9-3 1 gen. 9-3 2.2 TiD 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 280 Nm Chip: 135 KM / 308 Nm +10 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 280 Nm Chip: 156 KM / 353 Nm +31 KM / +73 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna