Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Renault Master II

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Renault Master II Minibus 2.5 D 80 KM 59 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 80 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 80 KM / 155 Nm Chip: 82 KM / 160 Nm +2 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 80 KM / 155 Nm Chip: 86 KM / 167 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 80 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T28 Kombi Normaldach 1.9 80 KM 59 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 80 KM   |   Moment obrotowy: 170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 80 KM / 170 Nm Chip: 82 KM / 175 Nm +2 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 80 KM / 170 Nm Chip: 86 KM / 184 Nm +6 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 80 KM / 170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz 2,8t 1.9 dCi 82 KM 60 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 82 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 82 KM / 200 Nm Chip: 89 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 82 KM / 200 Nm Chip: 103 KM / 252 Nm +21 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 82 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T28 Kombi Normaldach 1.9 82 KM 60 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 82 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 82 KM / 200 Nm Chip: 89 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 82 KM / 200 Nm Chip: 103 KM / 252 Nm +21 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 82 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel 2,8t 2.2 dCi 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 97 KM / 286 Nm +7 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 113 KM / 328 Nm +23 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel 3,5t 2.2 dCi 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 97 KM / 286 Nm +7 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 113 KM / 328 Nm +23 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz 2,8t 2.2 dCi 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 97 KM / 286 Nm +7 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 113 KM / 328 Nm +23 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Minibus 2.2 dCi 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 97 KM / 286 Nm +7 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 113 KM / 328 Nm +23 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T28 Kombi Hochdach lang 2.2 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 97 KM / 286 Nm +7 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 113 KM / 328 Nm +23 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T28 Kombi Normaldach 2.2 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 97 KM / 286 Nm +7 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 113 KM / 328 Nm +23 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T28 Midibus Hochdach lang 2.2 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 97 KM / 286 Nm +7 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 113 KM / 328 Nm +23 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T35 Kombi Hochdach lang 2.2 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 97 KM / 286 Nm +7 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 113 KM / 328 Nm +23 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T35 Midibus Hochdach lang 2.2 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 97 KM / 286 Nm +7 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 260 Nm Chip: 113 KM / 328 Nm +23 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel 2,8t 2.5 dCi 99 KM 73 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 99 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 99 KM / 260 Nm Chip: 107 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 99 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 328 Nm +25 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 99 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel 3,5t 2.5 dCi 99 KM 73 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 99 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 99 KM / 260 Nm Chip: 107 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 99 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 328 Nm +25 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 99 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz 2,8t 2.5 dCi 99 KM 73 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 99 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 99 KM / 260 Nm Chip: 107 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 99 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 328 Nm +25 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 99 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Minibus 2.5 dCi 99 KM 73 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 99 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 99 KM / 260 Nm Chip: 107 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 99 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 328 Nm +25 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 99 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 101 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 126 KM / 328 Nm +25 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 101 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 3,5t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 101 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 126 KM / 328 Nm +25 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 101 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel vollverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 101 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 126 KM / 328 Nm +25 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 101 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel vollverglast 3,5t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 101 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 126 KM / 328 Nm +25 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 101 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 101 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 126 KM / 328 Nm +25 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 101 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz vollverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 101 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 126 KM / 328 Nm +25 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 101 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel 2,8t 2.5 dCi 115 KM 84 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 290 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 124 KM / 319 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 144 KM / 365 Nm +29 KM / +75 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 290 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel 2,8t 2.5 dCi 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 290 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 124 KM / 319 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 144 KM / 365 Nm +29 KM / +75 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 290 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel 3,5t 2.5 dCi 115 KM 84 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 290 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 124 KM / 319 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 144 KM / 365 Nm +29 KM / +75 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 290 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel 3,5t 2.5 dCi 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 290 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 124 KM / 319 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 144 KM / 365 Nm +29 KM / +75 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 290 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz 2,8t 2.5 dCi 115 KM 84 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 290 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 124 KM / 319 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 144 KM / 365 Nm +29 KM / +75 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 290 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz 2,8t 2.5 dCi 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 290 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 124 KM / 319 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 144 KM / 365 Nm +29 KM / +75 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 290 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Minibus 2.5 dCi 115 KM 84 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 290 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 124 KM / 319 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 144 KM / 365 Nm +29 KM / +75 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 290 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Minibus 2.5 dCi 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 290 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 124 KM / 319 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 144 KM / 365 Nm +29 KM / +75 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 290 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Minibus 2.8 dTi 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 144 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T28 Kombi Hochdach lang 2.5 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 290 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 124 KM / 319 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 144 KM / 365 Nm +29 KM / +75 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 290 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T28 Kombi Hochdach lang 2.8 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 144 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T28 Kombi Normaldach 2.5 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 290 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 124 KM / 319 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 144 KM / 365 Nm +29 KM / +75 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 290 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T28 Kombi Normaldach 2.8 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 144 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T28 Midibus Hochdach lang 2.8 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 144 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T35 Kombi Hochdach lang 2.5 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 290 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 124 KM / 319 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 290 Nm Chip: 144 KM / 365 Nm +29 KM / +75 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 290 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T35 Kombi Hochdach lang 2.8 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 144 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II T35 Midibus Hochdach lang 2.8 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 144 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi FAP 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 3,5t 2.5 dCi 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 3,5t 2.5 dCi 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 3,5t 2.5 dCi FAP 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel vollverglast 2,8t 2.5 dCi 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel vollverglast 2,8t 2.5 dCi 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel vollverglast 2,8t 2.5 dCi FAP 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel vollverglast 3,5t 2.5 dCi 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel vollverglast 3,5t 2.5 dCi 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel vollverglast 3,5t 2.5 dCi FAP 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz teilverglast 2,8t 2.5 dCi 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz teilverglast 2,8t 2.5 dCi 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz teilverglast 2,8t 2.5 dCi FAP 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz vollverglast 2,8t 2.5 dCi 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz vollverglast 2,8t 2.5 dCi 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Normaldach kurz vollverglast 2,8t 2.5 dCi FAP 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Minibus 2.5 dCi 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Minibus 2.5 dCi 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Minibus 2.5 dCi FAP 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel 3,5t 3.0 dCi 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Minibus 3.0 dCi 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 3,5t 2.5 dCi FAP 146 KM 107 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 320 Nm Chip: 158 KM / 352 Nm +12 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 320 Nm Chip: 183 KM / 403 Nm +37 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 3,5t 2.5 dCi FAP 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 320 Nm Chip: 158 KM / 352 Nm +12 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 320 Nm Chip: 183 KM / 403 Nm +37 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel vollverglast 3,5t 2.5 dCi FAP 146 KM 107 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 320 Nm Chip: 158 KM / 352 Nm +12 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 320 Nm Chip: 183 KM / 403 Nm +37 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Combi Hochdach mittel vollverglast 3,5t 2.5 dCi FAP 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 320 Nm Chip: 158 KM / 352 Nm +12 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 320 Nm Chip: 183 KM / 403 Nm +37 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Minibus 2.5 dCi FAP 146 KM 107 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 320 Nm Chip: 158 KM / 352 Nm +12 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 320 Nm Chip: 183 KM / 403 Nm +37 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Renault Master II Minibus 2.5 dCi FAP 146 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 320 Nm Chip: 158 KM / 352 Nm +12 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 320 Nm Chip: 183 KM / 403 Nm +37 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna