Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Porsche Boxster 987

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 2.7 240 KM 176 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 270 Nm Chip: 247 KM / 278 Nm +7 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 270 Nm Chip: 254 KM / 292 Nm +14 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 2.7 240 KM 176 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 270 Nm Chip: 247 KM / 278 Nm +7 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 270 Nm Chip: 254 KM / 292 Nm +14 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 2.7 245 KM 180 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 245 KM   |   Moment obrotowy: 273 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 245 KM / 273 Nm Chip: 252 KM / 281 Nm +7 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 245 KM / 273 Nm Chip: 260 KM / 295 Nm +15 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 245 KM / 273 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 2.7 245 KM 180 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 245 KM   |   Moment obrotowy: 273 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 245 KM / 273 Nm Chip: 252 KM / 281 Nm +7 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 245 KM / 273 Nm Chip: 260 KM / 295 Nm +15 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 245 KM / 273 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 2.9 255 KM 188 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 255 KM   |   Moment obrotowy: 273 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 255 KM / 273 Nm Chip: 263 KM / 281 Nm +8 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 255 KM / 273 Nm Chip: 270 KM / 295 Nm +15 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 255 KM / 273 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 2.9 255 KM 188 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 255 KM   |   Moment obrotowy: 273 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 255 KM / 273 Nm Chip: 263 KM / 281 Nm +8 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 255 KM / 273 Nm Chip: 270 KM / 295 Nm +15 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 255 KM / 273 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 S 3.2 280 KM 206 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 320 Nm Chip: 288 KM / 330 Nm +8 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 320 Nm Chip: 297 KM / 346 Nm +17 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 S 3.2 280 KM 206 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 320 Nm Chip: 288 KM / 330 Nm +8 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 320 Nm Chip: 297 KM / 346 Nm +17 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 S 3.4 295 KM 217 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 295 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 295 KM / 340 Nm Chip: 304 KM / 350 Nm +9 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 295 KM / 340 Nm Chip: 313 KM / 367 Nm +18 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 295 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 S 3.4 295 KM 217 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 295 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 295 KM / 340 Nm Chip: 304 KM / 350 Nm +9 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 295 KM / 340 Nm Chip: 313 KM / 367 Nm +18 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 295 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 RS 60 3.4 303 KM 223 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 303 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 303 KM / 340 Nm Chip: 312 KM / 350 Nm +9 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 303 KM / 340 Nm Chip: 321 KM / 367 Nm +18 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 303 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 S 3.4 303 KM 223 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 303 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 303 KM / 340 Nm Chip: 312 KM / 350 Nm +9 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 303 KM / 340 Nm Chip: 321 KM / 367 Nm +18 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 303 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 S 3.4 303 KM 223 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 303 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 303 KM / 340 Nm Chip: 312 KM / 350 Nm +9 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 303 KM / 340 Nm Chip: 321 KM / 367 Nm +18 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 303 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 Spyder RS 60 3.4 303 KM 223 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 303 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 303 KM / 340 Nm Chip: 312 KM / 350 Nm +9 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 303 KM / 340 Nm Chip: 321 KM / 367 Nm +18 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 303 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 S 3.4 310 KM 228 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 310 KM   |   Moment obrotowy: 360 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 310 KM / 360 Nm Chip: 319 KM / 371 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 310 KM / 360 Nm Chip: 329 KM / 389 Nm +19 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 310 KM / 360 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 S 3.4 310 KM 228 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 310 KM   |   Moment obrotowy: 360 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 310 KM / 360 Nm Chip: 319 KM / 371 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 310 KM / 360 Nm Chip: 329 KM / 389 Nm +19 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 310 KM / 360 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 S 3.4 320 KM 235 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 S 3.4 320 KM 235 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 Spyder 3.4 320 KM 235 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche Boxster 987 Spyder 3.4 320 KM 235 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna