Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Porsche Boxster 982

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Porsche Boxster 982 718 Boxster 2.0 300 KM 220 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 315 KM / 399 Nm +15 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 348 KM / 448 Nm +48 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 330 KM / 422 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche Boxster 982 718 Boxster 2.0 300 KM 220 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 315 KM / 399 Nm +15 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 348 KM / 448 Nm +48 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 330 KM / 422 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche Boxster 982 718 Boxster T 2.0 300 KM 220 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 315 KM / 399 Nm +15 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 348 KM / 448 Nm +48 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 330 KM / 422 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche Boxster 982 718 Boxster T 2.0 300 KM 220 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 315 KM / 399 Nm +15 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 348 KM / 448 Nm +48 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 300 KM / 380 Nm Chip: 330 KM / 422 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche Boxster 982 718 Boxster S 2.5 350 KM 257 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 420 Nm Chip: 368 KM / 441 Nm +18 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 420 Nm Chip: 406 KM / 496 Nm +56 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 350 KM / 420 Nm Chip: 385 KM / 466 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche Boxster 982 718 Boxster S 2.5 350 KM 257 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 420 Nm Chip: 368 KM / 441 Nm +18 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 420 Nm Chip: 406 KM / 496 Nm +56 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 350 KM / 420 Nm Chip: 385 KM / 466 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche Boxster 982 718 Boxster GTS 2.5 365 KM 269 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 365 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 365 KM / 430 Nm Chip: 383 KM / 452 Nm +18 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 365 KM / 430 Nm Chip: 423 KM / 507 Nm +58 KM / +77 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 365 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 365 KM / 430 Nm Chip: 402 KM / 477 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche Boxster 982 718 Boxster GTS 2.5 365 KM 269 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 365 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 365 KM / 420 Nm Chip: 383 KM / 441 Nm +18 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 365 KM / 420 Nm Chip: 423 KM / 496 Nm +58 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 365 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 365 KM / 420 Nm Chip: 402 KM / 466 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche Boxster 982 718 Boxster GTS 4.0 400 KM 294 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 400 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 400 KM / 420 Nm Chip: 420 KM / 441 Nm +20 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 400 KM / 420 Nm Chip: 464 KM / 496 Nm +64 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 400 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 400 KM / 420 Nm Chip: 440 KM / 466 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche Boxster 982 718 Spyder 4.0 420 KM 309 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 420 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 420 KM / 420 Nm Chip: 433 KM / 433 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 420 KM / 420 Nm Chip: 445 KM / 454 Nm +25 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 420 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna