Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Porsche 911 997

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 3.6 325 KM 239 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 335 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 345 KM / 400 Nm +20 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 3.6 325 KM 239 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 335 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 345 KM / 400 Nm +20 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 4 3.6 325 KM 239 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 335 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 345 KM / 400 Nm +20 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 4 3.6 325 KM 239 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 335 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 345 KM / 400 Nm +20 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Targa 4 3.6 325 KM 239 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 335 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 345 KM / 400 Nm +20 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Targa 4 3.6 325 KM 239 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 335 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 345 KM / 400 Nm +20 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 3.6 325 KM 239 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 335 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 345 KM / 400 Nm +20 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 3.6 325 KM 239 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 335 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 345 KM / 400 Nm +20 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 4 3.6 325 KM 239 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 335 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 345 KM / 400 Nm +20 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 4 3.6 325 KM 239 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 335 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 370 Nm Chip: 345 KM / 400 Nm +20 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 3.6 345 KM 254 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 390 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 355 KM / 402 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 366 KM / 421 Nm +21 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 390 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 3.6 345 KM 254 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 390 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 355 KM / 402 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 366 KM / 421 Nm +21 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 390 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 4 3.6 345 KM 254 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 390 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 355 KM / 402 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 366 KM / 421 Nm +21 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 390 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 4 3.6 345 KM 254 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 390 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 355 KM / 402 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 366 KM / 421 Nm +21 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 390 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Targa 4 3.6 345 KM 254 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 390 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 355 KM / 402 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 366 KM / 421 Nm +21 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 390 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Targa 4 3.6 345 KM 254 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 390 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 355 KM / 402 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 366 KM / 421 Nm +21 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 390 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 3.6 345 KM 254 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 390 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 355 KM / 402 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 366 KM / 421 Nm +21 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 390 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 3.6 345 KM 254 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 390 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 355 KM / 402 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 366 KM / 421 Nm +21 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 390 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 4 3.6 345 KM 254 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 390 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 355 KM / 402 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 366 KM / 421 Nm +21 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 390 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 4 3.6 345 KM 254 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 390 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 355 KM / 402 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 390 Nm Chip: 366 KM / 421 Nm +21 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 390 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 4S 3.8 355 KM 261 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 366 KM / 412 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 376 KM / 432 Nm +21 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 4S 3.8 355 KM 261 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 366 KM / 412 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 376 KM / 432 Nm +21 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet S 3.8 355 KM 261 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 366 KM / 412 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 376 KM / 432 Nm +21 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet S 3.8 355 KM 261 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 366 KM / 412 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 376 KM / 432 Nm +21 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Targa 4S 3.8 355 KM 261 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 366 KM / 412 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 376 KM / 432 Nm +21 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Targa 4S 3.8 355 KM 261 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 366 KM / 412 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 376 KM / 432 Nm +21 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 4S 3.8 355 KM 261 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 366 KM / 412 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 376 KM / 432 Nm +21 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 4S 3.8 355 KM 261 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 366 KM / 412 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 376 KM / 432 Nm +21 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe S 3.8 355 KM 261 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 366 KM / 412 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 376 KM / 432 Nm +21 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe S 3.8 355 KM 261 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 366 KM / 412 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 400 Nm Chip: 376 KM / 432 Nm +21 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 4S 3.8 381 KM 280 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 381 KM   |   Moment obrotowy: 415 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 392 KM / 427 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 404 KM / 448 Nm +23 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 381 KM / 415 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 4S 3.8 381 KM 280 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 381 KM   |   Moment obrotowy: 415 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 392 KM / 427 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 404 KM / 448 Nm +23 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 381 KM / 415 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet S 3.8 381 KM 280 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 381 KM   |   Moment obrotowy: 415 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 392 KM / 427 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 404 KM / 448 Nm +23 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 381 KM / 415 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet S 3.8 381 KM 280 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 381 KM   |   Moment obrotowy: 415 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 392 KM / 427 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 404 KM / 448 Nm +23 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 381 KM / 415 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Targa 4S 3.8 381 KM 280 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 381 KM   |   Moment obrotowy: 415 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 392 KM / 427 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 404 KM / 448 Nm +23 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 381 KM / 415 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Targa 4S 3.8 381 KM 280 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 381 KM   |   Moment obrotowy: 415 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 392 KM / 427 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 404 KM / 448 Nm +23 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 381 KM / 415 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 4S 3.8 381 KM 280 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 381 KM   |   Moment obrotowy: 415 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 392 KM / 427 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 404 KM / 448 Nm +23 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 381 KM / 415 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 4S 3.8 381 KM 280 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 381 KM   |   Moment obrotowy: 415 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 392 KM / 427 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 404 KM / 448 Nm +23 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 381 KM / 415 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe S 3.8 381 KM 280 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 381 KM   |   Moment obrotowy: 415 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 392 KM / 427 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 404 KM / 448 Nm +23 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 381 KM / 415 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe S 3.8 381 KM 280 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 381 KM   |   Moment obrotowy: 415 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 392 KM / 427 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 381 KM / 415 Nm Chip: 404 KM / 448 Nm +23 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 381 KM / 415 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 4S 3.8 385 KM 283 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 397 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 408 KM / 454 Nm +23 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 4S 3.8 385 KM 283 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 397 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 408 KM / 454 Nm +23 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet S 3.8 385 KM 283 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 397 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 408 KM / 454 Nm +23 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet S 3.8 385 KM 283 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 397 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 408 KM / 454 Nm +23 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Targa 4S 3.8 385 KM 283 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 397 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 408 KM / 454 Nm +23 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Targa 4S 3.8 385 KM 283 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 397 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 408 KM / 454 Nm +23 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 4S 3.8 385 KM 283 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 397 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 408 KM / 454 Nm +23 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 4S 3.8 385 KM 283 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 397 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 408 KM / 454 Nm +23 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe S 3.8 385 KM 283 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 397 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 408 KM / 454 Nm +23 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe S 3.8 385 KM 283 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 397 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 420 Nm Chip: 408 KM / 454 Nm +23 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 4 GTS 3.8 408 KM 300 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 408 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 420 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 432 KM / 454 Nm +24 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 408 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet 4 GTS 3.8 408 KM 300 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 408 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 420 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 432 KM / 454 Nm +24 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 408 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet GTS 3.8 408 KM 300 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 408 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 420 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 432 KM / 454 Nm +24 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 408 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Cabriolet GTS 3.8 408 KM 300 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 408 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 420 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 432 KM / 454 Nm +24 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 408 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 4 GTS 3.8 408 KM 300 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 408 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 420 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 432 KM / 454 Nm +24 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 408 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe 4 GTS 3.8 408 KM 300 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 408 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 420 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 432 KM / 454 Nm +24 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 408 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe GTS 3.8 408 KM 300 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 408 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 420 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 432 KM / 454 Nm +24 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 408 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Carrera Coupe GTS 3.8 408 KM 300 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 408 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 420 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 432 KM / 454 Nm +24 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 408 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Speedster 3.8 408 KM 300 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 408 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 420 KM / 433 Nm +12 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 408 KM / 420 Nm Chip: 432 KM / 454 Nm +24 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 408 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 GT3 3.6 415 KM 305 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 415 KM   |   Moment obrotowy: 405 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 415 KM / 405 Nm Chip: 427 KM / 417 Nm +12 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 415 KM / 405 Nm Chip: 440 KM / 437 Nm +25 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 415 KM / 405 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 GT3 RS 3.6 415 KM 305 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 415 KM   |   Moment obrotowy: 405 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 415 KM / 405 Nm Chip: 427 KM / 417 Nm +12 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 415 KM / 405 Nm Chip: 440 KM / 437 Nm +25 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 415 KM / 405 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 GT3 3.8 435 KM 320 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 435 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 435 KM / 430 Nm Chip: 448 KM / 443 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 435 KM / 430 Nm Chip: 461 KM / 464 Nm +26 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 435 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 GT3 RS 3.8 450 KM 331 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 430 Nm Chip: 464 KM / 443 Nm +14 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 430 Nm Chip: 477 KM / 464 Nm +27 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Turbo Cabriolet 3.6 480 KM 353 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 480 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 480 KM / 620 Nm Chip: 509 KM / 657 Nm +29 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 480 KM / 620 Nm Chip: 552 KM / 725 Nm +72 KM / +105 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 480 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Turbo Cabriolet 3.6 480 KM 353 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 480 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 480 KM / 620 Nm Chip: 509 KM / 657 Nm +29 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 480 KM / 620 Nm Chip: 552 KM / 725 Nm +72 KM / +105 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 480 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Turbo Coupe 3.6 480 KM 353 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 480 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 480 KM / 620 Nm Chip: 509 KM / 657 Nm +29 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 480 KM / 620 Nm Chip: 552 KM / 725 Nm +72 KM / +105 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 480 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Turbo Coupe 3.6 480 KM 353 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 480 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 480 KM / 620 Nm Chip: 509 KM / 657 Nm +29 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 480 KM / 620 Nm Chip: 552 KM / 725 Nm +72 KM / +105 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 480 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Turbo Cabriolet 3.8 500 KM 368 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 500 KM   |   Moment obrotowy: 650 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 500 KM / 650 Nm Chip: 530 KM / 689 Nm +30 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 500 KM / 650 Nm Chip: 575 KM / 761 Nm +75 KM / +111 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 500 KM / 650 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 500 KM / 650 Nm Chip: 550 KM / 728 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 997 Turbo Cabriolet 3.8 500 KM 368 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 500 KM   |   Moment obrotowy: 650 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 500 KM / 650 Nm Chip: 530 KM / 689 Nm +30 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 500 KM / 650 Nm Chip: 575 KM / 761 Nm +75 KM / +111 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 500 KM / 650 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 500 KM / 650 Nm Chip: 550 KM / 728 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 997 GT3 RS 4.0 500 KM 368 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 500 KM   |   Moment obrotowy: 460 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 500 KM / 460 Nm Chip: 515 KM / 474 Nm +15 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 500 KM / 460 Nm Chip: 530 KM / 497 Nm +30 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 500 KM / 460 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Turbo Coupe 3.8 500 KM 368 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 500 KM   |   Moment obrotowy: 650 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 500 KM / 650 Nm Chip: 530 KM / 689 Nm +30 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 500 KM / 650 Nm Chip: 575 KM / 761 Nm +75 KM / +111 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 500 KM / 650 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 500 KM / 650 Nm Chip: 550 KM / 728 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 997 Turbo Coupe 3.8 500 KM 368 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 500 KM   |   Moment obrotowy: 650 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 500 KM / 650 Nm Chip: 530 KM / 689 Nm +30 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 500 KM / 650 Nm Chip: 575 KM / 761 Nm +75 KM / +111 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 500 KM / 650 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 500 KM / 650 Nm Chip: 550 KM / 728 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 997 Turbo Cabriolet S 3.8 530 KM 390 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 530 KM   |   Moment obrotowy: 700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 530 KM / 700 Nm Chip: 562 KM / 742 Nm +32 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 530 KM / 700 Nm Chip: 610 KM / 819 Nm +80 KM / +119 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 530 KM / 700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 530 KM / 700 Nm Chip: 583 KM / 784 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 997 GT2 3.6 530 KM 390 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 530 KM   |   Moment obrotowy: 680 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 530 KM / 680 Nm Chip: 562 KM / 721 Nm +32 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 530 KM / 680 Nm Chip: 610 KM / 796 Nm +80 KM / +116 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 530 KM / 680 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 997 Turbo Coupe S 3.8 530 KM 390 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 530 KM   |   Moment obrotowy: 700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 530 KM / 700 Nm Chip: 562 KM / 742 Nm +32 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 530 KM / 700 Nm Chip: 610 KM / 819 Nm +80 KM / +119 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 530 KM / 700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 530 KM / 700 Nm Chip: 583 KM / 784 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 997 GT2 RS 3.6 620 KM 456 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 620 KM   |   Moment obrotowy: 700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 620 KM / 700 Nm Chip: 657 KM / 742 Nm +37 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 620 KM / 700 Nm Chip: 713 KM / 819 Nm +93 KM / +119 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 620 KM / 700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 620 KM / 700 Nm Chip: 682 KM / 784 Nm Koszt: 2200 zł