Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Porsche 911 996

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Cabriolet 3.4 300 KM 221 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 309 KM / 361 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 318 KM / 378 Nm +18 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Cabriolet 3.4 300 KM 221 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 309 KM / 361 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 318 KM / 378 Nm +18 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Cabriolet 4 3.4 300 KM 221 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 309 KM / 361 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 318 KM / 378 Nm +18 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Cabriolet 4 3.4 300 KM 221 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 309 KM / 361 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 318 KM / 378 Nm +18 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Coupe 3.4 300 KM 221 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 309 KM / 361 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 318 KM / 378 Nm +18 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Coupe 3.4 300 KM 221 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 309 KM / 361 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 318 KM / 378 Nm +18 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Coupe 4 3.4 300 KM 221 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 309 KM / 361 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 318 KM / 378 Nm +18 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Coupe 4 3.4 300 KM 221 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 309 KM / 361 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 350 Nm Chip: 318 KM / 378 Nm +18 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Cabriolet 3.6 320 KM 235 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Cabriolet 3.6 320 KM 235 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Cabriolet 4 3.6 320 KM 235 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Cabriolet 4 3.6 320 KM 235 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Cabriolet 4S 3.6 320 KM 235 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Cabriolet 4S 3.6 320 KM 235 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Targa 3.6 320 KM 235 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Targa 3.6 320 KM 235 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Coupe 3.6 320 KM 235 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Coupe 3.6 320 KM 235 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Coupe 4 3.6 320 KM 235 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Coupe 4 3.6 320 KM 235 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Coupe 4S 3.6 320 KM 235 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Coupe 4S 3.6 320 KM 235 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 330 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 370 Nm Chip: 339 KM / 400 Nm +19 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Carrera Coupe 3.6 345 KM 254 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 370 Nm Chip: 355 KM / 381 Nm +10 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 370 Nm Chip: 366 KM / 400 Nm +21 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 GT3 3.6 360 KM 265 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 360 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 360 KM / 370 Nm Chip: 371 KM / 381 Nm +11 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 360 KM / 370 Nm Chip: 382 KM / 400 Nm +22 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 360 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 GT3 3.6 381 KM 280 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 381 KM   |   Moment obrotowy: 385 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 381 KM / 385 Nm Chip: 392 KM / 397 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 381 KM / 385 Nm Chip: 404 KM / 416 Nm +23 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 381 KM / 385 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 GT3 RS 3.6 381 KM 280 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 381 KM   |   Moment obrotowy: 385 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 381 KM / 385 Nm Chip: 392 KM / 397 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 381 KM / 385 Nm Chip: 404 KM / 416 Nm +23 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 381 KM / 385 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Turbo Cabriolet 3.6 420 KM 309 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 420 KM   |   Moment obrotowy: 560 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 420 KM / 560 Nm Chip: 441 KM / 588 Nm +21 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 420 KM / 560 Nm Chip: 487 KM / 661 Nm +67 KM / +101 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 420 KM / 560 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Turbo Cabriolet 3.6 420 KM 309 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 420 KM   |   Moment obrotowy: 560 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 420 KM / 560 Nm Chip: 441 KM / 588 Nm +21 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 420 KM / 560 Nm Chip: 487 KM / 661 Nm +67 KM / +101 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 420 KM / 560 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Turbo Coupe 3.6 420 KM 309 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 420 KM   |   Moment obrotowy: 560 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 420 KM / 560 Nm Chip: 441 KM / 588 Nm +21 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 420 KM / 560 Nm Chip: 487 KM / 661 Nm +67 KM / +101 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 420 KM / 560 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Turbo Coupe 3.6 420 KM 309 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 420 KM   |   Moment obrotowy: 560 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 420 KM / 560 Nm Chip: 441 KM / 588 Nm +21 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 420 KM / 560 Nm Chip: 487 KM / 661 Nm +67 KM / +101 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 420 KM / 560 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Turbo Cabriolet S 3.6 450 KM 331 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 620 Nm Chip: 473 KM / 651 Nm +23 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 620 Nm Chip: 522 KM / 732 Nm +72 KM / +112 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Turbo Cabriolet S 3.6 450 KM 331 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 620 Nm Chip: 473 KM / 651 Nm +23 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 620 Nm Chip: 522 KM / 732 Nm +72 KM / +112 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Turbo Coupe S 3.6 450 KM 331 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 620 Nm Chip: 473 KM / 651 Nm +23 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 620 Nm Chip: 522 KM / 732 Nm +72 KM / +112 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 Turbo Coupe S 3.6 450 KM 331 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 620 Nm Chip: 473 KM / 651 Nm +23 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 620 Nm Chip: 522 KM / 732 Nm +72 KM / +112 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 GT2 3.6 462 KM 340 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 462 KM   |   Moment obrotowy: 620 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 462 KM / 620 Nm Chip: 485 KM / 651 Nm +23 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 462 KM / 620 Nm Chip: 536 KM / 732 Nm +74 KM / +112 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 462 KM / 620 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Porsche 911 996 GT2 3.6 483 KM 355 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 483 KM   |   Moment obrotowy: 640 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 483 KM / 640 Nm Chip: 507 KM / 672 Nm +24 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 483 KM / 640 Nm Chip: 560 KM / 755 Nm +77 KM / +115 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 483 KM / 640 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna