Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Porsche 911 992

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Porsche 911 992 Carrera Cabriolet 3.0 385 KM 283 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 408 KM / 477 Nm +23 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 443 KM / 527 Nm +58 KM / +77 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 424 KM / 504 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Carrera Cabriolet 4 3.0 385 KM 283 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 408 KM / 477 Nm +23 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 443 KM / 527 Nm +58 KM / +77 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 424 KM / 504 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Targa 4 3.0 385 KM 283 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 408 KM / 477 Nm +23 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 443 KM / 527 Nm +58 KM / +77 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 424 KM / 504 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Carrera Coupe 3.0 385 KM 283 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 408 KM / 477 Nm +23 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 443 KM / 527 Nm +58 KM / +77 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 424 KM / 504 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Carrera Coupe 4 3.0 385 KM 283 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 385 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 408 KM / 477 Nm +23 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 443 KM / 527 Nm +58 KM / +77 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 385 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 385 KM / 450 Nm Chip: 424 KM / 504 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Carrera Cabriolet 4S 3.0 450 KM 331 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 477 KM / 562 Nm +27 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 518 KM / 620 Nm +68 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 495 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Carrera Cabriolet 4S 3.0 450 KM 331 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 477 KM / 562 Nm +27 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 518 KM / 620 Nm +68 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 495 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Carrera Cabriolet S 3.0 450 KM 331 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 477 KM / 562 Nm +27 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 518 KM / 620 Nm +68 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 495 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Carrera Cabriolet S 3.0 450 KM 331 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 477 KM / 562 Nm +27 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 518 KM / 620 Nm +68 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 495 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Targa 4S 3.0 450 KM 331 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 477 KM / 562 Nm +27 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 518 KM / 620 Nm +68 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 495 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Targa 4S 3.0 450 KM 331 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 477 KM / 562 Nm +27 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 518 KM / 620 Nm +68 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 495 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Carrera Coupe 4S 3.0 450 KM 331 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 477 KM / 562 Nm +27 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 518 KM / 620 Nm +68 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 495 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Carrera Coupe 4S 3.0 450 KM 331 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 477 KM / 562 Nm +27 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 518 KM / 620 Nm +68 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 495 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Carrera Coupe S 3.0 450 KM 331 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 477 KM / 562 Nm +27 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 518 KM / 620 Nm +68 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 495 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Carrera Coupe S 3.0 450 KM 331 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 477 KM / 562 Nm +27 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 518 KM / 620 Nm +68 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 450 KM / 530 Nm Chip: 495 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Turbo Cabriolet S 3.7 650 KM 478 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 650 KM   |   Moment obrotowy: 800 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 650 KM / 800 Nm Chip: 689 KM / 848 Nm +39 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 650 KM / 800 Nm Chip: 748 KM / 936 Nm +98 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 650 KM / 800 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 650 KM / 800 Nm Chip: 715 KM / 896 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Porsche 911 992 Turbo Coupe S 3.7 650 KM 478 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 650 KM   |   Moment obrotowy: 800 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 650 KM / 800 Nm Chip: 689 KM / 848 Nm +39 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 650 KM / 800 Nm Chip: 748 KM / 936 Nm +98 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 650 KM / 800 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 650 KM / 800 Nm Chip: 715 KM / 896 Nm Koszt: 2200 zł