Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Peugeot 406 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 1.8 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 147 Nm Chip: 93 KM / 151 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 147 Nm Chip: 95 KM / 159 Nm +5 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 90 1.8 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 147 Nm Chip: 93 KM / 151 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 147 Nm Chip: 95 KM / 159 Nm +5 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 1.8 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 147 Nm Chip: 93 KM / 151 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 147 Nm Chip: 95 KM / 159 Nm +5 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 90 1.8 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 147 Nm Chip: 93 KM / 151 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 147 Nm Chip: 95 KM / 159 Nm +5 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 1.8 16V 110 KM 81 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 113 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 117 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 1.8 16V 110 KM 81 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 113 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 117 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 110 1.8 110 KM 81 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 113 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 117 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 110 1.8 110 KM 81 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 113 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 117 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 1.8 16V 110 KM 81 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 113 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 117 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 1.8 16V 110 KM 81 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 113 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 117 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 110 1.8 110 KM 81 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 113 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 117 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 110 1.8 110 KM 81 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 113 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 155 Nm Chip: 117 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 115 1.7 116 KM 85 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 155 Nm Chip: 119 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 155 Nm Chip: 123 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 115 1.7 116 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 155 Nm Chip: 119 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 155 Nm Chip: 123 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 115 1.7 116 KM 85 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 155 Nm Chip: 119 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 155 Nm Chip: 123 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 115 1.7 116 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 155 Nm Chip: 119 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 155 Nm Chip: 123 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe 2.0 16V 132 KM 97 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 132 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 132 KM / 180 Nm Chip: 136 KM / 185 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 132 KM / 180 Nm Chip: 140 KM / 194 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 132 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe 2.0 16V 132 KM 97 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 132 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 132 KM / 180 Nm Chip: 136 KM / 185 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 132 KM / 180 Nm Chip: 140 KM / 194 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 132 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 2.0 16V 132 KM 97 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 132 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 132 KM / 180 Nm Chip: 136 KM / 185 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 132 KM / 180 Nm Chip: 140 KM / 194 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 132 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 2.0 16V 132 KM 97 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 132 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 132 KM / 180 Nm Chip: 136 KM / 185 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 132 KM / 180 Nm Chip: 140 KM / 194 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 132 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 2.0 16V 132 KM 97 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 132 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 132 KM / 180 Nm Chip: 136 KM / 185 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 132 KM / 180 Nm Chip: 140 KM / 194 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 132 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 2.0 16V 132 KM 97 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 132 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 132 KM / 180 Nm Chip: 136 KM / 185 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 132 KM / 180 Nm Chip: 140 KM / 194 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 132 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe 135 2.0 135 KM 99 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 139 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 143 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe 135 2.0 135 KM 99 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 139 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 143 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe 2.0 16V 135 KM 99 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 139 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 143 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe 2.0 16V 135 KM 99 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 139 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 143 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 135 2.0 135 KM 99 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 139 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 143 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 135 2.0 135 KM 99 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 139 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 143 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 2.0 16V 135 KM 99 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 139 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 143 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 2.0 16V 135 KM 99 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 139 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 143 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 135 2.0 135 KM 99 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 139 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 143 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 135 2.0 135 KM 99 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 139 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 143 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 2.0 16V 135 KM 99 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 139 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 143 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 2.0 16V 135 KM 99 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 135 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 139 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 135 KM / 190 Nm Chip: 143 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 135 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe 135 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe 135 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 135 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 135 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 135 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 135 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break HPi 140 2.0 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 192 Nm Chip: 144 KM / 198 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 192 Nm Chip: 148 KM / 207 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. HPi 140 2.0 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 192 Nm Chip: 144 KM / 198 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 192 Nm Chip: 148 KM / 207 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 2.0 Turbo 147 KM 108 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 147 KM   |   Moment obrotowy: 235 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 147 KM / 235 Nm Chip: 154 KM / 247 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 147 KM / 235 Nm Chip: 171 KM / 277 Nm +24 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 147 KM / 235 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 2.0 Turbo 147 KM 108 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 147 KM   |   Moment obrotowy: 235 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 147 KM / 235 Nm Chip: 154 KM / 247 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 147 KM / 235 Nm Chip: 171 KM / 277 Nm +24 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 147 KM / 235 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe 160 2.2 158 KM 116 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 158 KM   |   Moment obrotowy: 217 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 158 KM / 217 Nm Chip: 163 KM / 224 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 158 KM / 217 Nm Chip: 167 KM / 234 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 158 KM / 217 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 160 2.2 158 KM 116 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 158 KM   |   Moment obrotowy: 217 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 158 KM / 217 Nm Chip: 163 KM / 224 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 158 KM / 217 Nm Chip: 167 KM / 234 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 158 KM / 217 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 160 2.2 158 KM 116 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 158 KM   |   Moment obrotowy: 217 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 158 KM / 217 Nm Chip: 163 KM / 224 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 158 KM / 217 Nm Chip: 167 KM / 234 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 158 KM / 217 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe 3.0 V6 191 KM 140 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 191 KM   |   Moment obrotowy: 267 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 191 KM / 267 Nm Chip: 197 KM / 275 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 191 KM / 267 Nm Chip: 202 KM / 288 Nm +11 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 191 KM / 267 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe 3.0 V6 191 KM 140 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 191 KM   |   Moment obrotowy: 267 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 191 KM / 267 Nm Chip: 197 KM / 275 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 191 KM / 267 Nm Chip: 202 KM / 288 Nm +11 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 191 KM / 267 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 3.0 V6 191 KM 140 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 191 KM   |   Moment obrotowy: 267 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 191 KM / 267 Nm Chip: 197 KM / 275 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 191 KM / 267 Nm Chip: 202 KM / 288 Nm +11 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 191 KM / 267 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break 3.0 V6 191 KM 140 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 191 KM   |   Moment obrotowy: 267 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 191 KM / 267 Nm Chip: 197 KM / 275 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 191 KM / 267 Nm Chip: 202 KM / 288 Nm +11 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 191 KM / 267 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 3.0 V6 191 KM 140 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 191 KM   |   Moment obrotowy: 267 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 191 KM / 267 Nm Chip: 197 KM / 275 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 191 KM / 267 Nm Chip: 202 KM / 288 Nm +11 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 191 KM / 267 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. 3.0 V6 191 KM 140 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 191 KM   |   Moment obrotowy: 267 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 191 KM / 267 Nm Chip: 197 KM / 275 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 191 KM / 267 Nm Chip: 202 KM / 288 Nm +11 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 191 KM / 267 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe V6 210 2.9 207 KM 152 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 207 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 207 KM / 285 Nm Chip: 213 KM / 294 Nm +6 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 207 KM / 285 Nm Chip: 219 KM / 308 Nm +12 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 207 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Coupe V6 210 2.9 207 KM 152 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 207 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 207 KM / 285 Nm Chip: 213 KM / 294 Nm +6 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 207 KM / 285 Nm Chip: 219 KM / 308 Nm +12 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 207 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break V6 210 2.9 207 KM 152 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 207 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 207 KM / 285 Nm Chip: 213 KM / 294 Nm +6 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 207 KM / 285 Nm Chip: 219 KM / 308 Nm +12 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 207 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. Break V6 210 2.9 207 KM 152 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 207 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 207 KM / 285 Nm Chip: 213 KM / 294 Nm +6 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 207 KM / 285 Nm Chip: 219 KM / 308 Nm +12 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 207 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. V6 210 2.9 207 KM 152 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 207 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 207 KM / 285 Nm Chip: 213 KM / 294 Nm +6 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 207 KM / 285 Nm Chip: 219 KM / 308 Nm +12 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 207 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 406 1 gen. V6 210 2.9 207 KM 152 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 207 KM   |   Moment obrotowy: 285 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 207 KM / 285 Nm Chip: 213 KM / 294 Nm +6 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 207 KM / 285 Nm Chip: 219 KM / 308 Nm +12 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 207 KM / 285 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Break 1.9 DT 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 196 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 196 Nm Chip: 97 KM / 216 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 196 Nm Chip: 113 KM / 247 Nm +23 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 196 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Break 2.0 HDi 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 97 KM / 226 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 113 KM / 258 Nm +23 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Break HDi 90 2.0 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 97 KM / 226 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 113 KM / 258 Nm +23 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. 1.9 DT 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 196 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 196 Nm Chip: 97 KM / 216 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 196 Nm Chip: 113 KM / 247 Nm +23 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 196 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. 2.0 HDi 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 97 KM / 226 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 113 KM / 258 Nm +23 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. HDi 90 2.0 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 97 KM / 226 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 113 KM / 258 Nm +23 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Break HDi FAP 110 2.0 107 KM 79 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 116 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 134 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Break HDi FAP 110 DPF 2.0 107 KM 79 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 116 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 134 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Break HDi FAP 110 DPF 2.0 107 KM 79 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 116 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 134 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. HDi FAP 110 2.0 107 KM 79 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 116 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 134 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. HDi FAP 110 DPF 2.0 107 KM 79 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 116 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 134 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. HDi FAP 110 DPF 2.0 107 KM 79 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 116 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 134 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Break 2.0 HDi 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 118 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 136 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Break 2.1 DT 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 118 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 136 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Break HDi 110 2.0 109 KM 80 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 118 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 136 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Break HDi 110 2.0 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 118 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 136 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. 2.0 HDi 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 118 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 136 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. 2.1 DT 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 118 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 136 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. HDi 110 2.0 109 KM 80 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 118 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 136 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. HDi 110 2.0 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 118 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 250 Nm Chip: 136 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Coupe HDi FAP 135 2.2 133 KM 98 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 317 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 317 Nm Chip: 144 KM / 349 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 317 Nm Chip: 166 KM / 399 Nm +33 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 317 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Coupe HDi FAP 135 DPF 2.2 133 KM 98 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 314 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 314 Nm Chip: 144 KM / 345 Nm +11 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 314 Nm Chip: 166 KM / 396 Nm +33 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 314 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Break HDi 135 2.2 133 KM 98 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 317 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 317 Nm Chip: 144 KM / 349 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 317 Nm Chip: 166 KM / 399 Nm +33 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 317 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.2 133 KM 98 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 317 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 317 Nm Chip: 144 KM / 349 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 317 Nm Chip: 166 KM / 399 Nm +33 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 317 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. HDi 135 2.2 133 KM 98 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 317 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 317 Nm Chip: 144 KM / 349 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 317 Nm Chip: 166 KM / 399 Nm +33 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 317 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. HDi FAP 135 DPF 2.2 133 KM 98 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 317 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 317 Nm Chip: 144 KM / 349 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 317 Nm Chip: 166 KM / 399 Nm +33 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 317 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 406 1 gen. HDi FAP 135 DPF 2.2 133 KM 98 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 317 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 317 Nm Chip: 144 KM / 349 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 317 Nm Chip: 166 KM / 399 Nm +33 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 317 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna