Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Peugeot 308 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. SW 95 VTi 1.4 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 136 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 136 Nm Chip: 98 KM / 140 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 136 Nm Chip: 101 KM / 147 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 136 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. 95 VTi 1.4 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 136 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 136 Nm Chip: 98 KM / 140 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 136 Nm Chip: 101 KM / 147 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 136 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. SW 100 VTi 1.4 98 KM 72 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 98 KM   |   Moment obrotowy: 136 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 98 KM / 136 Nm Chip: 101 KM / 140 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 98 KM / 136 Nm Chip: 104 KM / 147 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 98 KM / 136 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. SW 98 VTi 1.4 98 KM 72 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 98 KM   |   Moment obrotowy: 136 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 98 KM / 136 Nm Chip: 101 KM / 140 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 98 KM / 136 Nm Chip: 104 KM / 147 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 98 KM / 136 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. 100 VTi 1.4 98 KM 72 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 98 KM   |   Moment obrotowy: 136 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 98 KM / 136 Nm Chip: 101 KM / 140 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 98 KM / 136 Nm Chip: 104 KM / 147 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 98 KM / 136 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. 98 VTi 1.4 98 KM 72 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 98 KM   |   Moment obrotowy: 136 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 98 KM / 136 Nm Chip: 101 KM / 140 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 98 KM / 136 Nm Chip: 104 KM / 147 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 98 KM / 136 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. CC 120 VTi 1.6 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. SW 120 VTi 1.6 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. SW 120 VTi 1.6 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. 120 VTi 1.6 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. 120 VTi 1.6 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. SW 140 THP 1.6 140 KM 103 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 240 Nm Chip: 147 KM / 252 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 240 Nm Chip: 162 KM / 283 Nm +22 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 240 Nm Chip: 154 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. 140 THP 1.6 140 KM 103 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 240 Nm Chip: 147 KM / 252 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 240 Nm Chip: 162 KM / 283 Nm +22 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 240 Nm Chip: 154 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. SW 150 THP 1.6 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. 150 THP 1.6 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 158 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 174 KM / 283 Nm +24 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. CC 155 THP 1.6 156 KM 115 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. CC 155 THP 1.6 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. CC THP 155 1.6 156 KM 115 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. CC THP 155 1.6 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. SW 155 THP 1.6 156 KM 115 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. SW 155 THP 1.6 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. 155 THP 1.6 156 KM 115 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. 155 THP 1.6 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. SW 175 THP 1.6 175 KM 128 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 175 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 175 KM / 240 Nm Chip: 184 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 175 KM / 240 Nm Chip: 203 KM / 283 Nm +28 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 175 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 175 KM / 240 Nm Chip: 193 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. 175 THP 1.6 175 KM 128 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 175 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 175 KM / 240 Nm Chip: 184 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 175 KM / 240 Nm Chip: 203 KM / 283 Nm +28 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 175 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 175 KM / 240 Nm Chip: 193 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. CC 200 THP 1.6 200 KM 147 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 275 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 275 Nm Chip: 210 KM / 289 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 275 Nm Chip: 232 KM / 325 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 275 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 200 KM / 275 Nm Chip: 220 KM / 305 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 308 1 gen. GTi 1.6 200 KM 147 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 275 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 275 Nm Chip: 210 KM / 289 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 275 Nm Chip: 232 KM / 325 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 275 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 200 KM / 275 Nm Chip: 220 KM / 305 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 90 1.6 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 97 KM / 237 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 113 KM / 271 Nm +23 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 104 KM / 254 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW HDi FAP 92 1.6 92 KM 68 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 92 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 99 KM / 253 Nm +7 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 115 KM / 290 Nm +23 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 92 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 106 KM / 271 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 92 1.6 92 KM 68 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 92 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 99 KM / 253 Nm +7 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 115 KM / 290 Nm +23 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 92 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 106 KM / 271 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW HDi FAP 110 1.6 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 110 1.6 109 KM 80 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 110 1.6 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 110 DPF 1.6 109 KM 80 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 110 DPF 1.6 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. CC e-HDi FAP 110 STOP&START 1.6 112 KM 82 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 121 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 140 KM / 340 Nm +28 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 129 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. CC HDi FAP 110 1.6 112 KM 82 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 276 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 276 Nm Chip: 121 KM / 304 Nm +9 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 276 Nm Chip: 140 KM / 348 Nm +28 KM / +72 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 276 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 276 Nm Chip: 129 KM / 326 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW e-HDi FAP 110 STOP&START 1.6 112 KM 82 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 121 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 140 KM / 340 Nm +28 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 129 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW e-HDi FAP 110 STOP&START 1.6 112 KM 82 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 121 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 140 KM / 340 Nm +28 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 129 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW HDi FAP 110 1.6 112 KM 82 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 121 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 140 KM / 340 Nm +28 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 129 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW HDi FAP 110 1.6 112 KM 82 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 121 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 140 KM / 340 Nm +28 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 129 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. e-HDi FAP 110 STOP&START 1.6 112 KM 82 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 121 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 140 KM / 340 Nm +28 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 129 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. e-HDi FAP 110 STOP&START 1.6 112 KM 82 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 121 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 140 KM / 340 Nm +28 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 129 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 110 1.6 112 KM 82 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 121 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 140 KM / 340 Nm +28 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 129 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 110 1.6 112 KM 82 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 112 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 121 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 140 KM / 340 Nm +28 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 112 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 112 KM / 270 Nm Chip: 129 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. CC e-HDi 110 STOP&START 1.6 114 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 114 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 123 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 143 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 114 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 131 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW e-HDi FAP 110 STOP&START 1.6 114 KM 84 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 114 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 123 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 143 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 114 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 131 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW e-HDi FAP 110 STOP&START 1.6 114 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 114 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 123 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 143 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 114 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 114 KM / 270 Nm Chip: 131 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. e-HDi FAP 115 STOP&START 1.6 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW HDi FAP 135 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW HDi FAP 135 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 135 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. CC HDi FAP 140 2.0 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW HDi FAP 140 2.0 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 140 2.0 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 175 KM / 403 Nm +35 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 161 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW HDi FAP 150 2.0 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 173 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 150 2.0 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 173 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. CC HDi 160 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. CC HDi 160 2.0 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. CC HDi FAP 165 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW HDi FAP 160 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. SW HDi FAP 165 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 160 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 308 1 gen. HDi FAP 165 2.0 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 187 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł