Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Peugeot 307 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. 75 1.4 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 120 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 120 Nm Chip: 77 KM / 124 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 120 Nm Chip: 80 KM / 130 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 120 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. Break 90 1.4 88 KM 65 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 88 KM   |   Moment obrotowy: 133 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 88 KM / 133 Nm Chip: 91 KM / 137 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 88 KM / 133 Nm Chip: 93 KM / 144 Nm +5 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 88 KM / 133 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. 90 1.4 88 KM 65 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 88 KM   |   Moment obrotowy: 133 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 88 KM / 133 Nm Chip: 91 KM / 137 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 88 KM / 133 Nm Chip: 93 KM / 144 Nm +5 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 88 KM / 133 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. CC 110 1.6 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 112 KM / 151 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 116 KM / 159 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. Break 110 1.6 109 KM 80 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 112 KM / 151 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 116 KM / 159 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. Break 110 1.6 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 112 KM / 151 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 116 KM / 159 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. SW 110 1.6 109 KM 80 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 112 KM / 151 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 116 KM / 159 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. SW 110 1.6 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 112 KM / 151 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 116 KM / 159 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. 110 1.6 109 KM 80 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 112 KM / 151 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 116 KM / 159 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. 110 1.6 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 147 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 112 KM / 151 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 147 Nm Chip: 116 KM / 159 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 147 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. CC 135 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. CC 135 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. Break 135 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. Break 135 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. SW 135 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. SW 135 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. 135 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. 135 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 140 KM / 196 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 190 Nm Chip: 144 KM / 205 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. CC 140 2.0 140 KM 103 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 144 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 148 KM / 216 Nm +8 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. CC 140 2.0 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 144 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 148 KM / 216 Nm +8 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. Break 140 2.0 140 KM 103 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 144 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 148 KM / 216 Nm +8 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. Break 140 2.0 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 144 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 148 KM / 216 Nm +8 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. SW 140 2.0 140 KM 103 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 144 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 148 KM / 216 Nm +8 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. SW 140 2.0 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 144 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 148 KM / 216 Nm +8 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. 140 2.0 140 KM 103 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 144 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 148 KM / 216 Nm +8 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. 140 2.0 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 144 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 148 KM / 216 Nm +8 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. CC 180 2.0 177 KM 130 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 202 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 202 Nm Chip: 182 KM / 208 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 202 Nm Chip: 188 KM / 218 Nm +11 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 202 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 307 1 gen. 180 2.0 177 KM 130 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 202 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 202 Nm Chip: 182 KM / 208 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 202 Nm Chip: 188 KM / 218 Nm +11 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 202 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. HDi 70 1.4 68 KM 50 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 68 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 68 KM / 160 Nm Chip: 73 KM / 176 Nm +5 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 68 KM / 160 Nm Chip: 85 KM / 202 Nm +17 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 68 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. Break HDi 90 2.0 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 97 KM / 226 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 113 KM / 258 Nm +23 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 90 DPF 1.6 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 97 KM / 237 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 113 KM / 271 Nm +23 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. SW HDi 90 2.0 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 97 KM / 226 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 113 KM / 258 Nm +23 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. HDi 90 2.0 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 97 KM / 226 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 205 Nm Chip: 113 KM / 258 Nm +23 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. HDi FAP 90 DPF 1.6 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 97 KM / 237 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 113 KM / 271 Nm +23 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. Break HDi 110 2.0 107 KM 79 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 116 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 134 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 110 DPF 2.0 107 KM 79 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 116 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 134 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. SW HDi FAP 110 DPF 2.0 107 KM 79 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 116 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 134 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. HDi 110 2.0 107 KM 79 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 116 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 134 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. HDi FAP 110 DPF 2.0 107 KM 79 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 107 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 116 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 107 KM / 250 Nm Chip: 134 KM / 315 Nm +27 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 107 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 110 DPF 1.6 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. SW HDi FAP 110 DPF 1.6 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. HDi FAP 110 DPF 1.6 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. CC HDi FAP 135 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. CC HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. SW HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. SW HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Peugeot 307 1 gen. HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna