Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Peugeot 208 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.0 PureTech 68 68 KM 50 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 68 KM   |   Moment obrotowy: 95 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 68 KM / 95 Nm Chip: 70 KM / 98 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 68 KM / 95 Nm Chip: 72 KM / 103 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 68 KM / 95 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.2 PureTech 68 68 KM 50 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 68 KM   |   Moment obrotowy: 106 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 68 KM / 106 Nm Chip: 70 KM / 109 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 68 KM / 106 Nm Chip: 72 KM / 114 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 68 KM / 106 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.2 PureTech 72 72 KM 53 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 72 KM   |   Moment obrotowy: 109 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 72 KM / 109 Nm Chip: 74 KM / 112 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 72 KM / 109 Nm Chip: 76 KM / 118 Nm +4 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 72 KM / 109 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.2 e-VTi 82 STOP&START 82 KM 60 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 82 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 84 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 87 KM / 127 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 82 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.2 PureTech 82 82 KM 60 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 82 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 84 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 87 KM / 127 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 82 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.2 PureTech 82 STOP&START 82 KM 60 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 82 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 84 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 87 KM / 127 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 82 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.2 PureTech 82 83 KM 61 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 83 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 83 KM / 118 Nm Chip: 85 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 83 KM / 118 Nm Chip: 88 KM / 127 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 83 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.4 VTi 95 95 KM 70 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 95 KM   |   Moment obrotowy: 136 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 95 KM / 136 Nm Chip: 98 KM / 140 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 95 KM / 136 Nm Chip: 101 KM / 147 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 95 KM / 136 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.2 PureTech 110 110 KM 81 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 116 KM / 215 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 128 KM / 242 Nm +18 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 121 KM / 228 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.2 PureTech 110 110 KM 81 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 116 KM / 215 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 128 KM / 242 Nm +18 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 121 KM / 228 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.2 PureTech 110 STOP&START 110 KM 81 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 116 KM / 215 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 128 KM / 242 Nm +18 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 121 KM / 228 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.2 PureTech 110 STOP&START 110 KM 81 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 116 KM / 215 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 128 KM / 242 Nm +18 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 110 KM / 205 Nm Chip: 121 KM / 228 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.6 120 VTi 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.6 120 VTi 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.6 VTi 120 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.6 VTi 120 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.6 THP 155 156 KM 115 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 156 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 164 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 181 KM / 283 Nm +25 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 156 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 156 KM / 240 Nm Chip: 172 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. 1.6 THP 165 STOP&START 165 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 165 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 173 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 165 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 165 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. GTi 1.6 200 KM 147 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 275 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 275 Nm Chip: 210 KM / 289 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 275 Nm Chip: 232 KM / 325 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 275 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 200 KM / 275 Nm Chip: 220 KM / 305 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Peugeot 208 1 gen. GTi 1.6 208 KM 153 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 208 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 208 KM / 300 Nm Chip: 218 KM / 315 Nm +10 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 208 KM / 300 Nm Chip: 241 KM / 354 Nm +33 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 208 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 208 KM / 300 Nm Chip: 229 KM / 333 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 208 1 gen. 1.4 e-HDi 68 STOP&START 68 KM 50 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 68 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 68 KM / 160 Nm Chip: 73 KM / 176 Nm +5 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 68 KM / 160 Nm Chip: 85 KM / 202 Nm +17 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 68 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 68 KM / 160 Nm Chip: 78 KM / 189 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 208 1 gen. 1.4 HDi 68 68 KM 50 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 68 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 68 KM / 160 Nm Chip: 73 KM / 176 Nm +5 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 68 KM / 160 Nm Chip: 85 KM / 202 Nm +17 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 68 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 68 KM / 160 Nm Chip: 78 KM / 189 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 208 1 gen. 1.6 e-HDi 92 STOP&START 92 KM 68 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 92 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 99 KM / 253 Nm +7 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 115 KM / 290 Nm +23 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 92 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 106 KM / 271 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 208 1 gen. 1.6 e-HDi 92 STOP&START 92 KM 68 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 92 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 99 KM / 253 Nm +7 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 115 KM / 290 Nm +23 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 92 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 92 KM / 230 Nm Chip: 106 KM / 271 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 208 1 gen. 1.6 BlueHDi 100 99 KM 73 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 99 KM   |   Moment obrotowy: 254 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 107 KM / 279 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 124 KM / 320 Nm +25 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 99 KM / 254 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 114 KM / 300 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 208 1 gen. 1.6 BlueHDi 100 STOP&START 99 KM 73 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 99 KM   |   Moment obrotowy: 254 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 107 KM / 279 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 124 KM / 320 Nm +25 KM / +66 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 99 KM / 254 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 99 KM / 254 Nm Chip: 114 KM / 300 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 208 1 gen. 1.5 BlueHDi 100 102 KM 75 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 110 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 128 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 117 KM / 295 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 208 1 gen. 1.6 e-HDi 115 STOP&START 115 KM 84 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 124 KM / 297 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 144 KM / 340 Nm +29 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 115 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 319 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 208 1 gen. 1.6 BlueHDi 120 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Peugeot 208 1 gen. 1.6 BlueHDi 120 STOP&START 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł