Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Peugeot 108 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. 1.0 e-VTi 68 STOP&START 69 KM 51 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 69 KM   |   Moment obrotowy: 95 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 69 KM / 95 Nm Chip: 71 KM / 98 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 69 KM / 95 Nm Chip: 73 KM / 103 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 69 KM / 95 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. 1.0 VTi 68 69 KM 51 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 69 KM   |   Moment obrotowy: 95 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 69 KM / 95 Nm Chip: 71 KM / 98 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 69 KM / 95 Nm Chip: 73 KM / 103 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 69 KM / 95 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. 1.0 VTi 68 69 KM 51 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 69 KM   |   Moment obrotowy: 95 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 69 KM / 95 Nm Chip: 71 KM / 98 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 69 KM / 95 Nm Chip: 73 KM / 103 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 69 KM / 95 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. Top! 1.0 e-VTi 68 STOP&START 69 KM 51 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 69 KM   |   Moment obrotowy: 95 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 69 KM / 95 Nm Chip: 71 KM / 98 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 69 KM / 95 Nm Chip: 73 KM / 103 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 69 KM / 95 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. Top! 1.0 VTi 68 69 KM 51 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 69 KM   |   Moment obrotowy: 95 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 69 KM / 95 Nm Chip: 71 KM / 98 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 69 KM / 95 Nm Chip: 73 KM / 103 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 69 KM / 95 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. Top! 1.0 VTi 68 69 KM 51 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 69 KM   |   Moment obrotowy: 95 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 69 KM / 95 Nm Chip: 71 KM / 98 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 69 KM / 95 Nm Chip: 73 KM / 103 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 69 KM / 95 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. 1.0 VTi 72 72 KM 53 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 72 KM   |   Moment obrotowy: 93 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 72 KM / 93 Nm Chip: 74 KM / 96 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 72 KM / 93 Nm Chip: 76 KM / 100 Nm +4 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 72 KM / 93 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. 1.0 VTi 72 72 KM 53 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 72 KM   |   Moment obrotowy: 93 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 72 KM / 93 Nm Chip: 74 KM / 96 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 72 KM / 93 Nm Chip: 76 KM / 100 Nm +4 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 72 KM / 93 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. 1.0 VTi 72 Stop&Start 72 KM 53 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 72 KM   |   Moment obrotowy: 93 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 72 KM / 93 Nm Chip: 74 KM / 96 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 72 KM / 93 Nm Chip: 76 KM / 100 Nm +4 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 72 KM / 93 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. Top! 1.0 VTi 72 72 KM 53 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 72 KM   |   Moment obrotowy: 93 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 72 KM / 93 Nm Chip: 74 KM / 96 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 72 KM / 93 Nm Chip: 76 KM / 100 Nm +4 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 72 KM / 93 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. Top! 1.0 VTi 72 72 KM 53 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 72 KM   |   Moment obrotowy: 93 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 72 KM / 93 Nm Chip: 74 KM / 96 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 72 KM / 93 Nm Chip: 76 KM / 100 Nm +4 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 72 KM / 93 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. Top! 1.0 VTi 72 Stop&Start 72 KM 53 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 72 KM   |   Moment obrotowy: 93 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 72 KM / 93 Nm Chip: 74 KM / 96 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 72 KM / 93 Nm Chip: 76 KM / 100 Nm +4 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 72 KM / 93 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. 1.2 PureTech 82 82 KM 60 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 82 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 84 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 87 KM / 127 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 82 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Peugeot 108 1 gen. Top! 1.2 PureTech 82 82 KM 60 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 82 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 84 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 82 KM / 118 Nm Chip: 87 KM / 127 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 82 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna