Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Mitsubishi Lancer 8 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 1.5 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 143 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 143 Nm Chip: 112 KM / 147 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 143 Nm Chip: 116 KM / 154 Nm +7 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 143 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. 1.5 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 143 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 143 Nm Chip: 112 KM / 147 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 143 Nm Chip: 116 KM / 154 Nm +7 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 143 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 1.6 117 KM 86 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 117 KM   |   Moment obrotowy: 154 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 117 KM / 154 Nm Chip: 121 KM / 159 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 117 KM / 154 Nm Chip: 124 KM / 166 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 117 KM / 154 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 1.6 ClearTec 117 KM 86 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 117 KM   |   Moment obrotowy: 154 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 117 KM / 154 Nm Chip: 121 KM / 159 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 117 KM / 154 Nm Chip: 124 KM / 166 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 117 KM / 154 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. 1.6 117 KM 86 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 117 KM   |   Moment obrotowy: 154 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 117 KM / 154 Nm Chip: 121 KM / 159 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 117 KM / 154 Nm Chip: 124 KM / 166 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 117 KM / 154 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. 1.6 ClearTec 117 KM 86 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 117 KM   |   Moment obrotowy: 154 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 117 KM / 154 Nm Chip: 121 KM / 159 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 117 KM / 154 Nm Chip: 124 KM / 166 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 117 KM / 154 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 1.8 140 KM 103 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 176 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 176 Nm Chip: 144 KM / 181 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 176 Nm Chip: 148 KM / 190 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 176 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 1.8 ClearTec 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 176 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 176 Nm Chip: 144 KM / 181 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 176 Nm Chip: 148 KM / 190 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 176 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. 1.8 140 KM 103 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 176 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 176 Nm Chip: 144 KM / 181 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 176 Nm Chip: 148 KM / 190 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 176 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. 1.8 ClearTec 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 176 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 176 Nm Chip: 144 KM / 181 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 176 Nm Chip: 148 KM / 190 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 176 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 1.8 MPI 143 KM 105 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 147 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 152 KM / 192 Nm +9 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 1.8 MPI 143 KM 105 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 147 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 152 KM / 192 Nm +9 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. 1.8 MPI 143 KM 105 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 147 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 152 KM / 192 Nm +9 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. 1.8 MPI 143 KM 105 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 147 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 152 KM / 192 Nm +9 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 2.0 16V Turbo 240 KM 177 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 343 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 343 Nm Chip: 252 KM / 360 Nm +12 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 343 Nm Chip: 278 KM / 405 Nm +38 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 343 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 240 KM / 343 Nm Chip: 264 KM / 381 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Mitsubishi Lancer 8 gen. 2.0 16V Turbo 240 KM 177 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 343 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 343 Nm Chip: 252 KM / 360 Nm +12 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 343 Nm Chip: 278 KM / 405 Nm +38 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 343 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 240 KM / 343 Nm Chip: 264 KM / 381 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 1.8 DI-D ClearTec 116 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 125 KM / 330 Nm +9 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 145 KM / 378 Nm +29 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 133 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mitsubishi Lancer 8 gen. 1.8 DI-D ClearTec 116 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 125 KM / 330 Nm +9 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 145 KM / 378 Nm +29 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 133 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 2.0 DI-D 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 310 Nm Chip: 151 KM / 341 Nm +11 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 310 Nm Chip: 175 KM / 391 Nm +35 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 310 Nm Chip: 161 KM / 366 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mitsubishi Lancer 8 gen. 2.0 DI-D 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 310 Nm Chip: 151 KM / 341 Nm +11 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 310 Nm Chip: 175 KM / 391 Nm +35 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 140 KM / 310 Nm Chip: 161 KM / 366 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 1.8 DI-D+ ClearTec 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 300 Nm Chip: 162 KM / 330 Nm +12 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 300 Nm Chip: 188 KM / 378 Nm +38 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 300 Nm Chip: 173 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Mitsubishi Lancer 8 gen. 1.8 DI-D+ ClearTec 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 300 Nm Chip: 162 KM / 330 Nm +12 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 300 Nm Chip: 188 KM / 378 Nm +38 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 300 Nm Chip: 173 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
gaz Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 1.8 MPI LPG 143 KM 105 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 147 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 152 KM / 192 Nm +9 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Mitsubishi Lancer 8 gen. Sportback 1.8 MPI LPG 143 KM 105 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 147 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 152 KM / 192 Nm +9 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Mitsubishi Lancer 8 gen. 1.8 MPI LPG 143 KM 105 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 147 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 152 KM / 192 Nm +9 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Mitsubishi Lancer 8 gen. 1.8 MPI LPG 143 KM 105 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 147 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 178 Nm Chip: 152 KM / 192 Nm +9 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna