Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Mercedes V 638

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Mercedes V 638 230 2.3 143 KM 105 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 215 Nm Chip: 147 KM / 221 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 215 Nm Chip: 152 KM / 232 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes V 638 230 2.3 143 KM 105 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 143 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 143 KM / 215 Nm Chip: 147 KM / 221 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 143 KM / 215 Nm Chip: 152 KM / 232 Nm +9 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 143 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes V 638 280 2.8 174 KM 128 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 174 KM   |   Moment obrotowy: 237 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 174 KM / 237 Nm Chip: 179 KM / 244 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 174 KM / 237 Nm Chip: 184 KM / 256 Nm +10 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 174 KM / 237 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes V 638 230 Turbodiesel 2.3 98 KM 72 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 98 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 98 KM / 230 Nm Chip: 106 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 98 KM / 230 Nm Chip: 123 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 98 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes V 638 230 Turbodiesel 2.3 98 KM 72 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 98 KM   |   Moment obrotowy: 230 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 98 KM / 230 Nm Chip: 106 KM / 253 Nm +8 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 98 KM / 230 Nm Chip: 123 KM / 290 Nm +25 KM / +60 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 98 KM / 230 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes V 638 200 CDI 2.1 102 KM 75 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 110 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 128 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes V 638 200 CDI 2.1 102 KM 75 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 110 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 128 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes V 638 200 CDI 2.2 102 KM 75 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 110 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 128 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes V 638 200 CDI 2.2 102 KM 75 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 110 KM / 275 Nm +8 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 250 Nm Chip: 128 KM / 315 Nm +26 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes V 638 220 CDI 2.1 122 KM 90 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 300 Nm Chip: 126 KM / 309 Nm +4 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 300 Nm Chip: 132 KM / 324 Nm +10 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes V 638 220 CDI 2.1 122 KM 90 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 300 Nm Chip: 126 KM / 309 Nm +4 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 300 Nm Chip: 132 KM / 324 Nm +10 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes V 638 220 CDI 2.2 122 KM 90 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 300 Nm Chip: 132 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 300 Nm Chip: 153 KM / 378 Nm +31 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes V 638 220 CDI 2.2 122 KM 90 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 300 Nm Chip: 132 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 300 Nm Chip: 153 KM / 378 Nm +31 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna