Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Mercedes E 211

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Mercedes E 211 200 Kompressor T-Modell 1.8 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 171 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 189 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 200 Kompressor T-Modell 1.8 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 171 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 189 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 200 Kompressor 1.8 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 171 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 189 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 200 Kompressor 1.8 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 171 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 189 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 240 T-Modell 2.6 177 KM 130 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 247 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 188 KM / 259 Nm +11 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 240 T-Modell 2.6 177 KM 130 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 247 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 188 KM / 259 Nm +11 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 240 2.6 177 KM 130 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 247 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 188 KM / 259 Nm +11 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 240 2.6 177 KM 130 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 247 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 188 KM / 259 Nm +11 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 200 Kompressor T-Modell 1.8 184 KM 135 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 193 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 213 KM / 295 Nm +29 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 200 Kompressor T-Modell 1.8 184 KM 135 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 193 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 213 KM / 295 Nm +29 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 200 Kompressor 1.8 184 KM 135 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 193 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 213 KM / 295 Nm +29 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 200 Kompressor 1.8 184 KM 135 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 193 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 250 Nm Chip: 213 KM / 295 Nm +29 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 230 T-Modell 2.5 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 245 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 245 Nm Chip: 210 KM / 252 Nm +6 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 245 Nm Chip: 216 KM / 265 Nm +12 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 245 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 230 T-Modell 2.5 204 KM 150 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 245 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 245 Nm Chip: 210 KM / 252 Nm +6 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 245 Nm Chip: 216 KM / 265 Nm +12 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 245 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 230 2.5 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 245 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 245 Nm Chip: 210 KM / 252 Nm +6 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 245 Nm Chip: 216 KM / 265 Nm +12 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 245 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 230 2.5 204 KM 150 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 245 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 245 Nm Chip: 210 KM / 252 Nm +6 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 245 Nm Chip: 216 KM / 265 Nm +12 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 245 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 320 T-Modell 3.2 224 KM 165 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 315 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 315 Nm Chip: 231 KM / 324 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 315 Nm Chip: 237 KM / 340 Nm +13 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 315 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 320 3.2 224 KM 165 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 315 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 315 Nm Chip: 231 KM / 324 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 315 Nm Chip: 237 KM / 340 Nm +13 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 315 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 280 T-Modell 3.0 231 KM 170 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 231 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 238 KM / 309 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 245 KM / 324 Nm +14 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 231 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 280 T-Modell 3.0 231 KM 170 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 231 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 238 KM / 309 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 245 KM / 324 Nm +14 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 231 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 280 3.0 231 KM 170 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 231 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 238 KM / 309 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 245 KM / 324 Nm +14 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 231 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 280 3.0 231 KM 170 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 231 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 238 KM / 309 Nm +7 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 231 KM / 300 Nm Chip: 245 KM / 324 Nm +14 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 231 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 350 T-Modell 3.5 272 KM 200 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 280 KM / 361 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 288 KM / 378 Nm +16 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 350 3.5 272 KM 200 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 280 KM / 361 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 288 KM / 378 Nm +16 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 350 CGI T-Modell 3.5 292 KM 215 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 292 KM   |   Moment obrotowy: 365 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 292 KM / 365 Nm Chip: 301 KM / 376 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 292 KM / 365 Nm Chip: 310 KM / 394 Nm +18 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 292 KM / 365 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 350 CGI 3.5 292 KM 215 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 292 KM   |   Moment obrotowy: 365 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 292 KM / 365 Nm Chip: 301 KM / 376 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 292 KM / 365 Nm Chip: 310 KM / 394 Nm +18 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 292 KM / 365 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 500 T-Modell 5.0 306 KM 225 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 306 KM   |   Moment obrotowy: 460 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 306 KM / 460 Nm Chip: 315 KM / 474 Nm +9 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 306 KM / 460 Nm Chip: 324 KM / 497 Nm +18 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 306 KM / 460 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 500 5.0 306 KM 225 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 306 KM   |   Moment obrotowy: 460 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 306 KM / 460 Nm Chip: 315 KM / 474 Nm +9 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 306 KM / 460 Nm Chip: 324 KM / 497 Nm +18 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 306 KM / 460 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 500 T-Modell 5.5 388 KM 285 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 388 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 388 KM / 530 Nm Chip: 400 KM / 546 Nm +12 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 388 KM / 530 Nm Chip: 411 KM / 572 Nm +23 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 388 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 500 5.5 388 KM 285 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 388 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 388 KM / 530 Nm Chip: 400 KM / 546 Nm +12 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 388 KM / 530 Nm Chip: 411 KM / 572 Nm +23 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 388 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 55 AMG T-Modell 5.4 476 KM 350 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 476 KM   |   Moment obrotowy: 700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 476 KM / 700 Nm Chip: 500 KM / 735 Nm +24 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 476 KM / 700 Nm Chip: 552 KM / 826 Nm +76 KM / +126 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 476 KM / 700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 55 AMG 5.4 476 KM 350 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 476 KM   |   Moment obrotowy: 700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 476 KM / 700 Nm Chip: 500 KM / 735 Nm +24 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 476 KM / 700 Nm Chip: 552 KM / 826 Nm +76 KM / +126 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 476 KM / 700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 63 AMG T-Modell 6.2 514 KM 378 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 514 KM   |   Moment obrotowy: 630 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 514 KM / 630 Nm Chip: 529 KM / 649 Nm +15 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 514 KM / 630 Nm Chip: 545 KM / 680 Nm +31 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 514 KM / 630 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mercedes E 211 63 AMG 6.2 514 KM 378 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 514 KM   |   Moment obrotowy: 630 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 514 KM / 630 Nm Chip: 529 KM / 649 Nm +15 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 514 KM / 630 Nm Chip: 545 KM / 680 Nm +31 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 514 KM / 630 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 200 CDI 2.1 122 KM 90 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 297 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 270 Nm Chip: 153 KM / 340 Nm +31 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 200 CDI 2.1 122 KM 90 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 297 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 270 Nm Chip: 153 KM / 340 Nm +31 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 200 CDI DPF 2.1 122 KM 90 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 297 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 270 Nm Chip: 153 KM / 340 Nm +31 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 200 CDI DPF 2.1 122 KM 90 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 122 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 122 KM / 270 Nm Chip: 132 KM / 297 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 122 KM / 270 Nm Chip: 153 KM / 340 Nm +31 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 122 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 200 CDI T-Modell 2.1 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 270 Nm Chip: 147 KM / 297 Nm +11 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 270 Nm Chip: 170 KM / 340 Nm +34 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 200 CDI T-Modell 2.1 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 270 Nm Chip: 147 KM / 297 Nm +11 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 270 Nm Chip: 170 KM / 340 Nm +34 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 200 CDI 2.1 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 270 Nm Chip: 147 KM / 297 Nm +11 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 270 Nm Chip: 170 KM / 340 Nm +34 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 200 CDI 2.1 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 270 Nm Chip: 147 KM / 297 Nm +11 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 270 Nm Chip: 170 KM / 340 Nm +34 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 220 CDI DPF T-Modell 2.1 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 220 CDI DPF T-Modell 2.1 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 220 CDI T-Modell 2.1 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 220 CDI T-Modell 2.1 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 220 CDI 2.1 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 220 CDI 2.1 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 220 CDI DPF 2.1 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 220 CDI DPF 2.1 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 162 KM / 374 Nm +12 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 340 Nm Chip: 188 KM / 428 Nm +38 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 220 CDI T-Modell 2.1 170 KM 125 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 184 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 213 KM / 504 Nm +43 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 220 CDI T-Modell 2.1 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 184 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 213 KM / 504 Nm +43 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 220 CDI 2.1 170 KM 125 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 184 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 213 KM / 504 Nm +43 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 220 CDI 2.1 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 184 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 400 Nm Chip: 213 KM / 504 Nm +43 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 270 CDI T-Modell 2.7 177 KM 130 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 400 Nm Chip: 191 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 400 Nm Chip: 221 KM / 504 Nm +44 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 270 CDI T-Modell 2.7 177 KM 130 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 400 Nm Chip: 191 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 400 Nm Chip: 221 KM / 504 Nm +44 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 280 CDI DPF T-Modell 3.2 177 KM 130 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 425 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 425 Nm Chip: 191 KM / 468 Nm +14 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 425 Nm Chip: 221 KM / 536 Nm +44 KM / +111 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 425 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 270 CDI 2.7 177 KM 130 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 425 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 425 Nm Chip: 191 KM / 468 Nm +14 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 425 Nm Chip: 221 KM / 536 Nm +44 KM / +111 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 425 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 270 CDI 2.7 177 KM 130 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 400 Nm Chip: 191 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 400 Nm Chip: 221 KM / 504 Nm +44 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 280 CDI DPF 3.2 177 KM 130 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 425 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 425 Nm Chip: 191 KM / 468 Nm +14 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 425 Nm Chip: 221 KM / 536 Nm +44 KM / +111 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 425 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 280 CDI DPF T-Modell 3.0 190 KM 140 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 440 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 440 Nm Chip: 205 KM / 484 Nm +15 KM / +44 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 440 Nm Chip: 238 KM / 554 Nm +48 KM / +114 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 440 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 280 CDI DPF T-Modell 3.0 190 KM 140 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 400 Nm Chip: 205 KM / 440 Nm +15 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 400 Nm Chip: 238 KM / 504 Nm +48 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 280 CDI T-Modell 3.0 190 KM 140 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 440 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 440 Nm Chip: 205 KM / 484 Nm +15 KM / +44 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 440 Nm Chip: 238 KM / 554 Nm +48 KM / +114 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 440 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 280 CDI T-Modell 3.0 190 KM 140 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 400 Nm Chip: 205 KM / 440 Nm +15 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 400 Nm Chip: 238 KM / 504 Nm +48 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 280 CDI 3.0 190 KM 140 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 440 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 440 Nm Chip: 205 KM / 484 Nm +15 KM / +44 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 440 Nm Chip: 238 KM / 554 Nm +48 KM / +114 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 440 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 280 CDI 3.0 190 KM 140 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 400 Nm Chip: 205 KM / 440 Nm +15 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 400 Nm Chip: 238 KM / 504 Nm +48 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 280 CDI DPF 3.0 190 KM 140 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 440 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 440 Nm Chip: 205 KM / 484 Nm +15 KM / +44 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 440 Nm Chip: 238 KM / 554 Nm +48 KM / +114 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 440 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 280 CDI DPF 3.0 190 KM 140 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 400 Nm Chip: 205 KM / 440 Nm +15 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 400 Nm Chip: 238 KM / 504 Nm +48 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 320 CDI DPF T-Modell 3.2 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 500 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 500 Nm Chip: 220 KM / 550 Nm +16 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 500 Nm Chip: 255 KM / 630 Nm +51 KM / +130 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 500 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 320 CDI T-Modell 3.2 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 500 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 500 Nm Chip: 220 KM / 550 Nm +16 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 500 Nm Chip: 255 KM / 630 Nm +51 KM / +130 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 500 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 320 CDI 3.2 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 500 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 500 Nm Chip: 220 KM / 550 Nm +16 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 500 Nm Chip: 255 KM / 630 Nm +51 KM / +130 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 500 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 320 CDI DPF 3.2 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 500 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 500 Nm Chip: 220 KM / 550 Nm +16 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 500 Nm Chip: 255 KM / 630 Nm +51 KM / +130 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 500 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 300 BlueTEC 3.0 211 KM 155 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 211 KM   |   Moment obrotowy: 540 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 211 KM / 540 Nm Chip: 228 KM / 594 Nm +17 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 211 KM / 540 Nm Chip: 264 KM / 680 Nm +53 KM / +140 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 211 KM / 540 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 320 CDI DPF T-Modell 3.0 224 KM 165 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 242 KM / 561 Nm +18 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 280 KM / 643 Nm +56 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 320 CDI T-Modell 3.0 224 KM 165 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 540 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 540 Nm Chip: 242 KM / 594 Nm +18 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 540 Nm Chip: 280 KM / 680 Nm +56 KM / +140 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 540 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 320 CDI 3.0 224 KM 165 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 540 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 540 Nm Chip: 242 KM / 594 Nm +18 KM / +54 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 540 Nm Chip: 280 KM / 680 Nm +56 KM / +140 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 540 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 320 CDI DPF 3.0 224 KM 165 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 224 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 242 KM / 561 Nm +18 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 224 KM / 510 Nm Chip: 280 KM / 643 Nm +56 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 224 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 400 CDI 4.0 260 KM 191 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 560 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 560 Nm Chip: 281 KM / 616 Nm +21 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 560 Nm Chip: 325 KM / 706 Nm +65 KM / +146 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 560 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 420 CDI 4.0 314 KM 231 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 314 KM   |   Moment obrotowy: 730 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 314 KM / 730 Nm Chip: 339 KM / 803 Nm +25 KM / +73 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 314 KM / 730 Nm Chip: 393 KM / 920 Nm +79 KM / +190 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 314 KM / 730 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mercedes E 211 420 CDI DPF 4.0 314 KM 231 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 314 KM   |   Moment obrotowy: 730 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 314 KM / 730 Nm Chip: 339 KM / 803 Nm +25 KM / +73 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 314 KM / 730 Nm Chip: 393 KM / 920 Nm +79 KM / +190 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 314 KM / 730 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Mercedes E 211 200 NGT Bivalent 1.8 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 171 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 189 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Mercedes E 211 200 NGT BlueEFFICIENCY 1.8 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 171 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 240 Nm Chip: 189 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna