Katalog mocy

Chip tuning pojazdu McCormick G-Max Tier 4 (2015 - )

Filtruj wyniki:
więcej
diesel McCormick G-Max Tier 4 (2015 - ) G125 MAX - 6.7 V6 117 KM 86 kW wykresy

Moc maksymalna: 117 KM   |   Moment obrotowy: 515 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 117 KM / 515 Nm Chip: 125 KM / 552 Nm +8 KM / +37 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 117 KM / 515 Nm Chip: 141 KM / 625 Nm +24 KM / +110 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 117 KM / 515 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel McCormick G-Max Tier 4 (2015 - ) G135 MAX - 6.7 V6 133 KM 98 kW wykresy

Moc maksymalna: 133 KM   |   Moment obrotowy: 590 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 133 KM / 590 Nm Chip: 141 KM / 624 Nm +8 KM / +34 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 133 KM / 590 Nm Chip: 157 KM / 691 Nm +24 KM / +101 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 133 KM / 590 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel McCormick G-Max Tier 4 (2015 - ) G145 MAX - 6.7 V6 141 KM 104 kW wykresy

Moc maksymalna: 141 KM   |   Moment obrotowy: 625 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 141 KM / 625 Nm Chip: 152 KM / 670 Nm +11 KM / +45 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 141 KM / 625 Nm Chip: 173 KM / 760 Nm +32 KM / +135 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 141 KM / 625 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel McCormick G-Max Tier 4 (2015 - ) G165 MAX - 6.7 V6 157 KM 115 kW wykresy

Moc maksymalna: 157 KM   |   Moment obrotowy: 691 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 157 KM / 691 Nm Chip: 162 KM / 714 Nm +5 KM / +23 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 157 KM / 691 Nm Chip: 173 KM / 760 Nm +16 KM / +69 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 157 KM / 691 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna