Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Mazda MX-5 ND

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Mazda MX-5 ND RF SKYACTIV-G 131 1.5 131 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 150 Nm Chip: 135 KM / 155 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 150 Nm Chip: 139 KM / 162 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda MX-5 ND SKYACTIV-G 131 1.5 131 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 150 Nm Chip: 135 KM / 155 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 150 Nm Chip: 139 KM / 162 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda MX-5 ND RF SKYACTIV-G 132 1.5 132 KM 97 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 132 KM   |   Moment obrotowy: 152 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 132 KM / 152 Nm Chip: 136 KM / 157 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 132 KM / 152 Nm Chip: 140 KM / 164 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 132 KM / 152 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda MX-5 ND SKYACTIV-G 132 1.5 132 KM 97 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 132 KM   |   Moment obrotowy: 152 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 132 KM / 152 Nm Chip: 136 KM / 157 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 132 KM / 152 Nm Chip: 140 KM / 164 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 132 KM / 152 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda MX-5 ND RF SKYACTIV-G 160 2.0 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 200 Nm Chip: 165 KM / 206 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 200 Nm Chip: 170 KM / 216 Nm +10 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda MX-5 ND RF SKYACTIV-G 160 i-ELOOP 2.0 160 KM 118 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 200 Nm Chip: 165 KM / 206 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 200 Nm Chip: 170 KM / 216 Nm +10 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda MX-5 ND RF SKYACTIV-G 160 i-ELOOP 2.0 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 200 Nm Chip: 165 KM / 206 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 200 Nm Chip: 170 KM / 216 Nm +10 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda MX-5 ND SKYACTIV-G 160 2.0 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 200 Nm Chip: 165 KM / 206 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 200 Nm Chip: 170 KM / 216 Nm +10 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda MX-5 ND SKYACTIV-G 160 i-ELOOP 2.0 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 200 Nm Chip: 165 KM / 206 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 200 Nm Chip: 170 KM / 216 Nm +10 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda MX-5 ND RF SKYACTIV-G 184 2.0 184 KM 135 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 205 Nm Chip: 190 KM / 211 Nm +6 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 205 Nm Chip: 195 KM / 221 Nm +11 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda MX-5 ND RF SKYACTIV-G 184 2.0 184 KM 135 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 205 Nm Chip: 190 KM / 211 Nm +6 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 205 Nm Chip: 195 KM / 221 Nm +11 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Mazda MX-5 ND SKYACTIV-G 184 2.0 184 KM 135 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 205 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 205 Nm Chip: 190 KM / 211 Nm +6 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 205 Nm Chip: 195 KM / 221 Nm +11 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 205 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna