Katalog mocy - Pojazdy ciężarowe

Chip tuning pojazdu Mack Highway EPA 2010

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Mack Highway EPA 2010 Pinnacle 11.0 V6 325 KM 239 kW wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 1707 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 1707 Nm Chip: 335 KM / 1753 Nm +10 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 1707 Nm Chip: 355 KM / 1844 Nm +30 KM / +137 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 1707 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mack Highway EPA 2010 Pinnacle 11.0 V6 325 KM 239 kW wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 1632 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 1632 Nm Chip: 338 KM / 1693 Nm +13 KM / +61 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 1632 Nm Chip: 365 KM / 1816 Nm +40 KM / +184 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 1632 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mack Highway EPA 2010 Pinnacle 11.0 V6 345 KM 254 kW wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 1844 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 1844 Nm Chip: 352 KM / 1889 Nm +7 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 1844 Nm Chip: 365 KM / 1978 Nm +20 KM / +134 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 1844 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mack Highway EPA 2010 Pinnacle 11.0 V6 355 KM 261 kW wykresy

Moc maksymalna: 355 KM   |   Moment obrotowy: 1844 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 355 KM / 1844 Nm Chip: 372 KM / 1889 Nm +17 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 355 KM / 1844 Nm Chip: 405 KM / 1978 Nm +50 KM / +134 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 355 KM / 1844 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mack Highway EPA 2010 Pinnacle 11.0 V6 365 KM 268 kW wykresy

Moc maksymalna: 365 KM   |   Moment obrotowy: 1816 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 365 KM / 1816 Nm Chip: 378 KM / 1879 Nm +13 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 365 KM / 1816 Nm Chip: 405 KM / 2005 Nm +40 KM / +189 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 365 KM / 1816 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mack Highway EPA 2010 Pinnacle 11.0 V6 365 KM 268 kW wykresy

Moc maksymalna: 365 KM   |   Moment obrotowy: 1978 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 365 KM / 1978 Nm Chip: 375 KM / 2023 Nm +10 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 365 KM / 1978 Nm Chip: 395 KM / 2114 Nm +30 KM / +136 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 365 KM / 1978 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mack Highway EPA 2010 Pinnacle 11.0 V6 395 KM 291 kW wykresy

Moc maksymalna: 395 KM   |   Moment obrotowy: 2114 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 395 KM / 2114 Nm Chip: 404 KM / 2163 Nm +9 KM / +49 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 395 KM / 2114 Nm Chip: 423 KM / 2262 Nm +28 KM / +148 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 395 KM / 2114 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mack Highway EPA 2010 Pinnacle 11.0 V6 405 KM 298 kW wykresy

Moc maksymalna: 405 KM   |   Moment obrotowy: 1978 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 405 KM / 1978 Nm Chip: 415 KM / 2024 Nm +10 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 405 KM / 1978 Nm Chip: 434 KM / 2116 Nm +29 KM / +138 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 405 KM / 1978 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mack Highway EPA 2010 Pinnacle 11.0 V6 405 KM 298 kW wykresy

Moc maksymalna: 405 KM   |   Moment obrotowy: 2005 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 405 KM / 2005 Nm Chip: 415 KM / 2052 Nm +10 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 405 KM / 2005 Nm Chip: 434 KM / 2145 Nm +29 KM / +140 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 405 KM / 2005 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mack Highway EPA 2010 Pinnacle 13.0 V6 415 KM 305 kW wykresy

Moc maksymalna: 415 KM   |   Moment obrotowy: 2013 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 415 KM / 2013 Nm Chip: 425 KM / 2138 Nm +10 KM / +125 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 415 KM / 2013 Nm Chip: 446 KM / 2387 Nm +31 KM / +374 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 415 KM / 2013 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mack Highway EPA 2010 Pinnacle 13.0 V6 446 KM 328 kW wykresy

Moc maksymalna: 446 KM   |   Moment obrotowy: 2387 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 446 KM / 2387 Nm Chip: 466 KM / 2398 Nm +20 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 446 KM / 2387 Nm Chip: 506 KM / 2420 Nm +60 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 446 KM / 2387 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Mack Highway EPA 2010 Pinnacle 13.0 V6 506 KM 372 kW wykresy

Moc maksymalna: 506 KM   |   Moment obrotowy: 2420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 506 KM / 2420 Nm Chip: 518 KM / 2476 Nm +12 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 506 KM / 2420 Nm Chip: 541 KM / 2589 Nm +35 KM / +169 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 506 KM / 2420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna