Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Lotus Evora 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. 3.5 280 KM 206 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 350 Nm Chip: 288 KM / 361 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 350 Nm Chip: 297 KM / 378 Nm +17 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. 3.5 280 KM 206 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 350 Nm Chip: 288 KM / 361 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 350 Nm Chip: 297 KM / 378 Nm +17 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. S 3.5 350 KM 258 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 400 Nm Chip: 368 KM / 420 Nm +18 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 400 Nm Chip: 406 KM / 472 Nm +56 KM / +72 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 350 KM / 400 Nm Chip: 385 KM / 444 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. S 3.5 350 KM 258 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 400 Nm Chip: 368 KM / 420 Nm +18 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 400 Nm Chip: 406 KM / 472 Nm +56 KM / +72 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 350 KM / 400 Nm Chip: 385 KM / 444 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. 400 3.5 405 KM 298 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 405 KM   |   Moment obrotowy: 410 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 405 KM / 410 Nm Chip: 425 KM / 431 Nm +20 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 405 KM / 410 Nm Chip: 470 KM / 484 Nm +65 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 405 KM / 410 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 405 KM / 410 Nm Chip: 446 KM / 455 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. 400 3.5 405 KM 298 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 405 KM   |   Moment obrotowy: 410 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 405 KM / 410 Nm Chip: 425 KM / 431 Nm +20 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 405 KM / 410 Nm Chip: 470 KM / 484 Nm +65 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 405 KM / 410 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 405 KM / 410 Nm Chip: 446 KM / 455 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. GT410 3.5 410 KM 301 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 410 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 410 KM / 420 Nm Chip: 431 KM / 441 Nm +21 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 410 KM / 420 Nm Chip: 476 KM / 496 Nm +66 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 410 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 410 KM / 420 Nm Chip: 451 KM / 466 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. GT410 3.5 410 KM 301 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 410 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 410 KM / 420 Nm Chip: 431 KM / 441 Nm +21 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 410 KM / 420 Nm Chip: 476 KM / 496 Nm +66 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 410 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 410 KM / 420 Nm Chip: 451 KM / 466 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. 410 Sport 3.5 416 KM 306 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 416 KM   |   Moment obrotowy: 410 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 416 KM / 410 Nm Chip: 437 KM / 431 Nm +21 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 416 KM / 410 Nm Chip: 483 KM / 484 Nm +67 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 416 KM / 410 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 416 KM / 410 Nm Chip: 458 KM / 455 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. 410 Sport 3.5 416 KM 306 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 416 KM   |   Moment obrotowy: 410 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 416 KM / 410 Nm Chip: 437 KM / 431 Nm +21 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 416 KM / 410 Nm Chip: 483 KM / 484 Nm +67 KM / +74 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 416 KM / 410 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 416 KM / 410 Nm Chip: 458 KM / 455 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. GT410 Sport 3.5 416 KM 306 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 416 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 416 KM / 420 Nm Chip: 437 KM / 441 Nm +21 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 416 KM / 420 Nm Chip: 483 KM / 496 Nm +67 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 416 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 416 KM / 420 Nm Chip: 458 KM / 466 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. GT410 Sport 3.5 416 KM 306 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 416 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 416 KM / 420 Nm Chip: 437 KM / 441 Nm +21 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 416 KM / 420 Nm Chip: 483 KM / 496 Nm +67 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 416 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 416 KM / 420 Nm Chip: 458 KM / 466 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. GT430 3.5 436 KM 321 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 436 KM   |   Moment obrotowy: 440 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 436 KM / 440 Nm Chip: 458 KM / 462 Nm +22 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 436 KM / 440 Nm Chip: 506 KM / 519 Nm +70 KM / +79 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 436 KM / 440 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 436 KM / 440 Nm Chip: 480 KM / 488 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Lotus Evora 1 gen. GT430 Sport 3.5 436 KM 321 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 436 KM   |   Moment obrotowy: 440 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 436 KM / 440 Nm Chip: 458 KM / 462 Nm +22 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 436 KM / 440 Nm Chip: 506 KM / 519 Nm +70 KM / +79 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 436 KM / 440 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 436 KM / 440 Nm Chip: 480 KM / 488 Nm Koszt: 2200 zł