Chip tuning pojazdu Land Rover Range Rover II

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Land Rover Range Rover II 4.0 185 KM 136 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 185 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 185 KM / 340 Nm Chip: 191 KM / 350 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 185 KM / 340 Nm Chip: 196 KM / 367 Nm +11 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 185 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Land Rover Range Rover II 4.6 217 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 217 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 217 KM / 400 Nm Chip: 224 KM / 412 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 217 KM / 400 Nm Chip: 230 KM / 432 Nm +13 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 217 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Land Rover Range Rover II 2.5 D 136 KM 100 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 268 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 268 Nm Chip: 147 KM / 295 Nm +11 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 268 Nm Chip: 170 KM / 338 Nm +34 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 268 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Land Rover Range Rover II 2.5 D 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 268 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 268 Nm Chip: 147 KM / 295 Nm +11 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 268 Nm Chip: 170 KM / 338 Nm +34 KM / +70 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 268 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna