Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Lamborghini SPARK VRT Tier 4 (2013 - )

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Lamborghini SPARK VRT Tier 4 (2013 - ) 120.4 - 4.0 V4 115 KM 85 kW wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 481 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 481 Nm Chip: 120 KM / 512 Nm +5 KM / +31 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 481 Nm Chip: 130 KM / 573 Nm +15 KM / +92 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 481 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Lamborghini SPARK VRT Tier 4 (2013 - ) 130.4 - 4.0 V4 124 KM 91 kW wykresy

Moc maksymalna: 124 KM   |   Moment obrotowy: 546 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 124 KM / 546 Nm Chip: 129 KM / 566 Nm +5 KM / +20 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 124 KM / 546 Nm Chip: 138 KM / 605 Nm +14 KM / +59 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 124 KM / 546 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Lamborghini SPARK VRT Tier 4 (2013 - ) 140.4 - 4.0 V4 130 KM 96 kW wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 573 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 573 Nm Chip: 138 KM / 606 Nm +8 KM / +33 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 573 Nm Chip: 155 KM / 672 Nm +25 KM / +99 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 573 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Lamborghini SPARK VRT Tier 4 (2013 - ) 150.4 - 4.0 V4 138 KM 101 kW wykresy

Moc maksymalna: 138 KM   |   Moment obrotowy: 605 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 138 KM / 605 Nm Chip: 149 KM / 650 Nm +11 KM / +45 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 138 KM / 605 Nm Chip: 172 KM / 739 Nm +34 KM / +134 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 138 KM / 605 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Lamborghini SPARK VRT Tier 4 (2013 - ) 160 - 6.1 V6 155 KM 114 kW wykresy

Moc maksymalna: 155 KM   |   Moment obrotowy: 672 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 155 KM / 672 Nm Chip: 158 KM / 721 Nm +3 KM / +49 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 155 KM / 672 Nm Chip: 165 KM / 820 Nm +10 KM / +148 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 155 KM / 672 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Lamborghini SPARK VRT Tier 4 (2013 - ) 160.4 - 4.0 V4 155 KM 114 kW wykresy

Moc maksymalna: 155 KM   |   Moment obrotowy: 672 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 155 KM / 672 Nm Chip: 161 KM / 694 Nm +6 KM / +22 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 155 KM / 672 Nm Chip: 172 KM / 739 Nm +17 KM / +67 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 155 KM / 672 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Lamborghini SPARK VRT Tier 4 (2013 - ) 180 - 6.1 V6 165 KM 121 kW wykresy

Moc maksymalna: 165 KM   |   Moment obrotowy: 740 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 165 KM / 740 Nm Chip: 171 KM / 794 Nm +6 KM / +54 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 165 KM / 740 Nm Chip: 183 KM / 902 Nm +18 KM / +162 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 165 KM / 740 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Lamborghini SPARK VRT Tier 4 (2013 - ) 190 - 6.1 V6 165 KM 121 kW wykresy

Moc maksymalna: 165 KM   |   Moment obrotowy: 820 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 165 KM / 820 Nm Chip: 171 KM / 847 Nm +6 KM / +27 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 165 KM / 820 Nm Chip: 183 KM / 902 Nm +18 KM / +82 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 165 KM / 820 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna