Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Lamborghini Huracan 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Lamborghini Huracan 1 gen. LP580-2 5.2 580 KM 426 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 580 KM   |   Moment obrotowy: 540 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 580 KM / 540 Nm Chip: 597 KM / 556 Nm +17 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 580 KM / 540 Nm Chip: 615 KM / 583 Nm +35 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 580 KM / 540 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Lamborghini Huracan 1 gen. Spyder LP580-2 5.2 580 KM 426 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 580 KM   |   Moment obrotowy: 540 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 580 KM / 540 Nm Chip: 597 KM / 556 Nm +17 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 580 KM / 540 Nm Chip: 615 KM / 583 Nm +35 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 580 KM / 540 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Lamborghini Huracan 1 gen. LP610-4 5.2 610 KM 449 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 610 KM   |   Moment obrotowy: 560 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 610 KM / 560 Nm Chip: 628 KM / 577 Nm +18 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 610 KM / 560 Nm Chip: 647 KM / 605 Nm +37 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 610 KM / 560 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Lamborghini Huracan 1 gen. Spyder LP610-4 5.2 610 KM 449 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 610 KM   |   Moment obrotowy: 560 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 610 KM / 560 Nm Chip: 628 KM / 577 Nm +18 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 610 KM / 560 Nm Chip: 647 KM / 605 Nm +37 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 610 KM / 560 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Lamborghini Huracan 1 gen. LP640-4 Evo 5.2 640 KM 470 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 640 KM   |   Moment obrotowy: 600 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 640 KM / 600 Nm Chip: 659 KM / 618 Nm +19 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 640 KM / 600 Nm Chip: 678 KM / 648 Nm +38 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 640 KM / 600 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Lamborghini Huracan 1 gen. LP640-4 Performante 5.2 640 KM 470 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 640 KM   |   Moment obrotowy: 600 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 640 KM / 600 Nm Chip: 659 KM / 618 Nm +19 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 640 KM / 600 Nm Chip: 678 KM / 648 Nm +38 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 640 KM / 600 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Lamborghini Huracan 1 gen. Spyder LP610-4 Evo 5.2 640 KM 470 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 640 KM   |   Moment obrotowy: 600 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 640 KM / 600 Nm Chip: 659 KM / 618 Nm +19 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 640 KM / 600 Nm Chip: 678 KM / 648 Nm +38 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 640 KM / 600 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Lamborghini Huracan 1 gen. Spyder LP610-4 Performante 5.2 640 KM 470 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 640 KM   |   Moment obrotowy: 600 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 640 KM / 600 Nm Chip: 659 KM / 618 Nm +19 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 640 KM / 600 Nm Chip: 678 KM / 648 Nm +38 KM / +48 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 640 KM / 600 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna