Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Komatsu XT 400-3 Tier 3 (2015 - )

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Komatsu XT 400-3 Tier 3 (2015 - ) XT430-3 - 8.3 V6 285 KM 210 kW wykresy

Moc maksymalna: 285 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 285 KM / 1356 Nm Chip: 295 KM / 1401 Nm +10 KM / +45 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 285 KM / 1356 Nm Chip: 314 KM / 1492 Nm +29 KM / +136 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 285 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Komatsu XT 400-3 Tier 3 (2015 - ) XT445L-3 - 8.3 V6 285 KM 210 kW wykresy

Moc maksymalna: 285 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 285 KM / 1356 Nm Chip: 295 KM / 1401 Nm +10 KM / +45 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 285 KM / 1356 Nm Chip: 314 KM / 1492 Nm +29 KM / +136 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 285 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Komatsu XT 400-3 Tier 3 (2015 - ) XT460L-3 - 8.3 V6 285 KM 210 kW wykresy

Moc maksymalna: 285 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 285 KM / 1356 Nm Chip: 295 KM / 1401 Nm +10 KM / +45 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 285 KM / 1356 Nm Chip: 314 KM / 1492 Nm +29 KM / +136 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 285 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna