Katalog mocy - Quady ATV UTV

Chip tuning pojazdu John Deere Buck 2004

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna John Deere Buck 2004 500 wykresy

Moment obrotowy: 22.1 Nm

Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 22.1 Nm Chip: 24 Nm +1.9 Nm koszt: od 1800 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 22.1 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna John Deere Buck 2004 650 Auto wykresy

Moment obrotowy: 34.7 Nm

Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 34.7 Nm Chip: 38 Nm +3.3 Nm koszt: od 1800 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 34.7 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna John Deere Buck 2004 650 EX wykresy

Moment obrotowy: 34.7 Nm

Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 34.7 Nm Chip: 38 Nm +3.3 Nm koszt: od 1800 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 34.7 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna John Deere Buck 2004 650 EXT wykresy

Moment obrotowy: 34.7 Nm

Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 34.7 Nm Chip: 38 Nm +3.3 Nm koszt: od 1800 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 34.7 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna John Deere Buck 2004 Buck wykresy

Moment obrotowy: 22.1 Nm

Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 22.1 Nm Chip: 24 Nm +1.9 Nm koszt: od 1800 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 22.1 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna John Deere Buck 2004 EX wykresy

Moment obrotowy: 22.1 Nm

Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 22.1 Nm Chip: 24 Nm +1.9 Nm koszt: od 1800 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 22.1 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna John Deere Buck 2004 EXT wykresy

Moment obrotowy: 22.1 Nm

Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 22.1 Nm Chip: 24 Nm +1.9 Nm koszt: od 1800 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 22.1 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna