Katalog mocy

Chip tuning pojazdu John Deere 8x10 Tier 2 (1999 - 2002)

Filtruj wyniki:
więcej
diesel John Deere 8x10 Tier 2 (1999 - 2002) 8110 - 8.1 V6 175 KM 129 kW wykresy

Moc maksymalna: 175 KM   |   Moment obrotowy: 795 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 175 KM / 795 Nm Chip: 193 KM / 865 Nm +18 KM / +70 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 175 KM / 795 Nm Chip: 228 KM / 1005 Nm +53 KM / +210 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 175 KM / 795 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel John Deere 8x10 Tier 2 (1999 - 2002) 8210 - 8.1 V6 205 KM 151 kW wykresy

Moc maksymalna: 205 KM   |   Moment obrotowy: 905 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 205 KM / 905 Nm Chip: 224 KM / 978 Nm +19 KM / +73 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 205 KM / 905 Nm Chip: 262 KM / 1124 Nm +57 KM / +219 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 205 KM / 905 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel John Deere 8x10 Tier 2 (1999 - 2002) 8310 - 8.1 V6 228 KM 168 kW wykresy

Moc maksymalna: 228 KM   |   Moment obrotowy: 1005 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 228 KM / 1005 Nm Chip: 239 KM / 1045 Nm +11 KM / +40 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 228 KM / 1005 Nm Chip: 262 KM / 1124 Nm +34 KM / +119 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 228 KM / 1005 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel John Deere 8x10 Tier 2 (1999 - 2002) 8410 - 8.1 V6 262 KM 193 kW wykresy

Moc maksymalna: 262 KM   |   Moment obrotowy: 1124 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 262 KM / 1124 Nm Chip: 271 KM / 1161 Nm +9 KM / +37 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 262 KM / 1124 Nm Chip: 288 KM / 1236 Nm +26 KM / +112 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 262 KM / 1124 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna