Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Hyundai i10 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Hyundai i10 1 gen. 1.1 67 KM 49 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 67 KM   |   Moment obrotowy: 98 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 67 KM / 98 Nm Chip: 69 KM / 101 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 67 KM / 98 Nm Chip: 71 KM / 106 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 67 KM / 98 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Hyundai i10 1 gen. 1.1 67 KM 49 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 67 KM   |   Moment obrotowy: 98 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 67 KM / 98 Nm Chip: 69 KM / 101 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 67 KM / 98 Nm Chip: 71 KM / 106 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 67 KM / 98 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Hyundai i10 1 gen. 1.1 69 KM 51 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 69 KM   |   Moment obrotowy: 99 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 69 KM / 99 Nm Chip: 71 KM / 102 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 69 KM / 99 Nm Chip: 73 KM / 107 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 69 KM / 99 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Hyundai i10 1 gen. 1.1 69 KM 51 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 69 KM   |   Moment obrotowy: 99 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 69 KM / 99 Nm Chip: 71 KM / 102 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 69 KM / 99 Nm Chip: 73 KM / 107 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 69 KM / 99 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Hyundai i10 1 gen. 1.2 78 KM 57 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 78 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 78 KM / 118 Nm Chip: 80 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 78 KM / 118 Nm Chip: 83 KM / 127 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 78 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Hyundai i10 1 gen. 1.2 78 KM 57 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 78 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 78 KM / 118 Nm Chip: 80 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 78 KM / 118 Nm Chip: 83 KM / 127 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 78 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Hyundai i10 1 gen. 1.2 86 KM 63 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 86 KM   |   Moment obrotowy: 121 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 86 KM / 121 Nm Chip: 89 KM / 125 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 86 KM / 121 Nm Chip: 91 KM / 131 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 86 KM / 121 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Hyundai i10 1 gen. 1.2 86 KM 63 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 86 KM   |   Moment obrotowy: 121 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 86 KM / 121 Nm Chip: 89 KM / 125 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 86 KM / 121 Nm Chip: 91 KM / 131 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 86 KM / 121 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Hyundai i10 1 gen. 1.1 CRDi 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 153 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 153 Nm Chip: 81 KM / 168 Nm +6 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 153 Nm Chip: 94 KM / 193 Nm +19 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 153 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Hyundai i10 1 gen. 1.1 LPG 64 KM 47 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 64 KM   |   Moment obrotowy: 98 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 64 KM / 98 Nm Chip: 66 KM / 101 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 64 KM / 98 Nm Chip: 68 KM / 106 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 64 KM / 98 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Hyundai i10 1 gen. 1.1 LPG 64 KM 47 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 64 KM   |   Moment obrotowy: 98 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 64 KM / 98 Nm Chip: 66 KM / 101 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 64 KM / 98 Nm Chip: 68 KM / 106 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 64 KM / 98 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Hyundai i10 1 gen. 1.1 LPG 67 KM 49 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 67 KM   |   Moment obrotowy: 98 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 67 KM / 98 Nm Chip: 69 KM / 101 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 67 KM / 98 Nm Chip: 71 KM / 106 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 67 KM / 98 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Hyundai i10 1 gen. 1.1 LPG 67 KM 49 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 67 KM   |   Moment obrotowy: 98 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 67 KM / 98 Nm Chip: 69 KM / 101 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 67 KM / 98 Nm Chip: 71 KM / 106 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 67 KM / 98 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Hyundai i10 1 gen. 1.2 LPG 73 KM 54 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 73 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 73 KM / 118 Nm Chip: 75 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 73 KM / 118 Nm Chip: 77 KM / 127 Nm +4 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 73 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Hyundai i10 1 gen. 1.2 LPG 73 KM 54 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 73 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 73 KM / 118 Nm Chip: 75 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 73 KM / 118 Nm Chip: 77 KM / 127 Nm +4 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 73 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Hyundai i10 1 gen. 1.2 LPG 78 KM 57 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 78 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 78 KM / 118 Nm Chip: 80 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 78 KM / 118 Nm Chip: 83 KM / 127 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 78 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Hyundai i10 1 gen. 1.2 LPG 78 KM 57 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 78 KM   |   Moment obrotowy: 118 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 78 KM / 118 Nm Chip: 80 KM / 122 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 78 KM / 118 Nm Chip: 83 KM / 127 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 78 KM / 118 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna