Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Honda CR-V 2 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Honda CR-V 2 gen. 2.0i 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 192 Nm Chip: 155 KM / 198 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 192 Nm Chip: 159 KM / 207 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Honda CR-V 2 gen. 2.0i 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 192 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 192 Nm Chip: 155 KM / 198 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 192 Nm Chip: 159 KM / 207 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 192 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Honda CR-V 2 gen. 2.2i-CTDi 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 151 KM / 374 Nm +11 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 175 KM / 428 Nm +35 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Honda CR-V 2 gen. 2.2i-CTDi DPF 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 151 KM / 374 Nm +11 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 340 Nm Chip: 175 KM / 428 Nm +35 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna