Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Honda Civic 10 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Honda Civic 10 gen. 1.0 Turbo 126 KM 93 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 126 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 126 KM / 200 Nm Chip: 132 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 126 KM / 200 Nm Chip: 146 KM / 236 Nm +20 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 126 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 126 KM / 200 Nm Chip: 139 KM / 222 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Honda Civic 10 gen. 1.0 Turbo 126 KM 93 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 126 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 126 KM / 200 Nm Chip: 132 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 126 KM / 200 Nm Chip: 146 KM / 236 Nm +20 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 126 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 126 KM / 200 Nm Chip: 139 KM / 222 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Honda Civic 10 gen. 1.0 Turbo 129 KM 95 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 129 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 129 KM / 200 Nm Chip: 135 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 129 KM / 200 Nm Chip: 150 KM / 236 Nm +21 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 129 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 129 KM / 200 Nm Chip: 142 KM / 222 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Honda Civic 10 gen. 1.0 Turbo 129 KM 95 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 129 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 129 KM / 200 Nm Chip: 135 KM / 210 Nm +6 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 129 KM / 200 Nm Chip: 150 KM / 236 Nm +21 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 129 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 129 KM / 200 Nm Chip: 142 KM / 222 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Honda Civic 10 gen. 1.5 Turbo 182 KM 134 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 220 Nm Chip: 191 KM / 231 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 220 Nm Chip: 211 KM / 260 Nm +29 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 220 Nm Chip: 200 KM / 244 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Honda Civic 10 gen. 1.5 Turbo 182 KM 134 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 211 KM / 283 Nm +29 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Honda Civic 10 gen. Limousine 1.5 Turbo 182 KM 134 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 220 Nm Chip: 191 KM / 231 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 220 Nm Chip: 211 KM / 260 Nm +29 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 220 Nm Chip: 200 KM / 244 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Honda Civic 10 gen. Limousine 1.5 Turbo 182 KM 134 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 182 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 191 KM / 252 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 211 KM / 283 Nm +29 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 182 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 182 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Honda Civic 10 gen. Type R 2.0 320 KM 235 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 320 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 320 KM / 400 Nm Chip: 336 KM / 420 Nm +16 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 320 KM / 400 Nm Chip: 371 KM / 472 Nm +51 KM / +72 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 320 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 320 KM / 400 Nm Chip: 352 KM / 444 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Honda Civic 10 gen. 1.6 i-DTEC 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Honda Civic 10 gen. 1.6 i-DTEC 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Honda Civic 10 gen. Limousine 1.6 i-DTEC 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Honda Civic 10 gen. Limousine 1.6 i-DTEC 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 130 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 150 KM / 378 Nm +30 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 354 Nm Koszt: 2200 zł