Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Freightliner M2 (USA) EPA 2017

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 6.7 V6 200 KM 147 kW wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 959 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 959 Nm Chip: 207 KM / 981 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 959 Nm Chip: 220 KM / 1026 Nm +20 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 959 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 5.1 V4 210 KM 154 kW wykresy

Moc maksymalna: 210 KM   |   Moment obrotowy: 782 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 210 KM / 782 Nm Chip: 217 KM / 821 Nm +7 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 210 KM / 782 Nm Chip: 230 KM / 898 Nm +20 KM / +116 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 210 KM / 782 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 6.7 V6 220 KM 162 kW wykresy

Moc maksymalna: 220 KM   |   Moment obrotowy: 959 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 220 KM / 959 Nm Chip: 227 KM / 981 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 220 KM / 959 Nm Chip: 240 KM / 1026 Nm +20 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 220 KM / 959 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 5.1 V4 230 KM 169 kW wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 898 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 898 Nm Chip: 235 KM / 919 Nm +5 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 898 Nm Chip: 246 KM / 961 Nm +16 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 898 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 6.7 V6 240 KM 177 kW wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 759 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 759 Nm Chip: 246 KM / 777 Nm +6 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 759 Nm Chip: 257 KM / 812 Nm +17 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 759 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 6.7 V6 250 KM 184 kW wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 895 Nm Chip: 256 KM / 916 Nm +6 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 895 Nm Chip: 268 KM / 958 Nm +18 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 6.7 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 895 Nm Chip: 267 KM / 916 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 895 Nm Chip: 280 KM / 958 Nm +20 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 8.9 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 976 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 976 Nm Chip: 266 KM / 999 Nm +6 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 976 Nm Chip: 278 KM / 1044 Nm +18 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 976 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 8.9 V6 270 KM 199 kW wykresy

Moc maksymalna: 270 KM   |   Moment obrotowy: 1085 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 270 KM / 1085 Nm Chip: 280 KM / 1112 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 270 KM / 1085 Nm Chip: 300 KM / 1166 Nm +30 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 270 KM / 1085 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 6.7 V6 280 KM 206 kW wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 895 Nm Chip: 287 KM / 916 Nm +7 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 895 Nm Chip: 300 KM / 958 Nm +20 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 6.7 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 895 Nm Chip: 308 KM / 936 Nm +8 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 895 Nm Chip: 325 KM / 1017 Nm +25 KM / +122 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 8.9 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 1166 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Chip: 310 KM / 1229 Nm +10 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Chip: 330 KM / 1356 Nm +30 KM / +190 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 6.7 V6 325 KM 239 kW wykresy

Moc maksymalna: 325 KM   |   Moment obrotowy: 1017 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 325 KM / 1017 Nm Chip: 333 KM / 1041 Nm +8 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 325 KM / 1017 Nm Chip: 348 KM / 1088 Nm +23 KM / +71 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 325 KM / 1017 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 8.9 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Chip: 338 KM / 1388 Nm +8 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Chip: 353 KM / 1451 Nm +23 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 8.9 V6 345 KM 254 kW wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 1559 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 1559 Nm Chip: 353 KM / 1595 Nm +8 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 1559 Nm Chip: 369 KM / 1668 Nm +24 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 1559 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2017 106 8.9 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Chip: 358 KM / 1388 Nm +8 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Chip: 375 KM / 1451 Nm +25 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna