Katalog mocy - Pojazdy ciężarowe

Chip tuning pojazdu Freightliner M2 (USA) EPA 2013

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 8.9 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 1166 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Chip: 310 KM / 1229 Nm +10 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Chip: 330 KM / 1356 Nm +30 KM / +190 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 8.9 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Chip: 337 KM / 1388 Nm +7 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Chip: 350 KM / 1451 Nm +20 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 8.9 V6 345 KM 254 kW wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 1559 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 1559 Nm Chip: 353 KM / 1595 Nm +8 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 1559 Nm Chip: 370 KM / 1668 Nm +25 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 1559 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 12.8 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Chip: 358 KM / 1382 Nm +8 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Chip: 375 KM / 1445 Nm +25 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 8.9 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Chip: 357 KM / 1388 Nm +7 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Chip: 370 KM / 1451 Nm +20 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 12.8 V6 370 KM 272 kW wykresy

Moc maksymalna: 370 KM   |   Moment obrotowy: 1250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 370 KM / 1250 Nm Chip: 379 KM / 1279 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 370 KM / 1250 Nm Chip: 396 KM / 1338 Nm +26 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 370 KM / 1250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 8.9 V6 370 KM 272 kW wykresy

Moc maksymalna: 370 KM   |   Moment obrotowy: 1695 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 370 KM / 1695 Nm Chip: 379 KM / 1735 Nm +9 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 370 KM / 1695 Nm Chip: 396 KM / 1814 Nm +26 KM / +119 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 370 KM / 1695 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 12.8 V6 380 KM 279 kW wykresy

Moc maksymalna: 380 KM   |   Moment obrotowy: 1450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 380 KM / 1450 Nm Chip: 390 KM / 1483 Nm +10 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 380 KM / 1450 Nm Chip: 410 KM / 1550 Nm +30 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 380 KM / 1450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 8.9 V6 380 KM 279 kW wykresy

Moc maksymalna: 380 KM   |   Moment obrotowy: 1695 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 380 KM / 1695 Nm Chip: 389 KM / 1735 Nm +9 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 380 KM / 1695 Nm Chip: 407 KM / 1814 Nm +27 KM / +119 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 380 KM / 1695 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 12.8 V6 410 KM 302 kW wykresy

Moc maksymalna: 410 KM   |   Moment obrotowy: 1550 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 410 KM / 1550 Nm Chip: 419 KM / 1583 Nm +9 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 410 KM / 1550 Nm Chip: 436 KM / 1650 Nm +26 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 410 KM / 1550 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 12.8 V6 436 KM 321 kW wykresy

Moc maksymalna: 436 KM   |   Moment obrotowy: 1550 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 436 KM / 1550 Nm Chip: 441 KM / 1583 Nm +5 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 436 KM / 1550 Nm Chip: 451 KM / 1650 Nm +15 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 436 KM / 1550 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 12.8 V6 451 KM 332 kW wykresy

Moc maksymalna: 451 KM   |   Moment obrotowy: 1650 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 451 KM / 1650 Nm Chip: 458 KM / 1689 Nm +7 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 451 KM / 1650 Nm Chip: 471 KM / 1766 Nm +20 KM / +116 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 451 KM / 1650 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner M2 (USA) EPA 2013 112 12.8 V6 471 KM 346 kW wykresy

Moc maksymalna: 471 KM   |   Moment obrotowy: 1650 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 471 KM / 1650 Nm Chip: 482 KM / 1689 Nm +11 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 471 KM / 1650 Nm Chip: 504 KM / 1766 Nm +33 KM / +116 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 471 KM / 1650 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna