Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Freightliner FL EPA 2007

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 7.2 V6 210 KM 154 kW wykresy

Moc maksymalna: 210 KM   |   Moment obrotowy: 959 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 210 KM / 959 Nm Chip: 223 KM / 981 Nm +13 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 210 KM / 959 Nm Chip: 250 KM / 1026 Nm +40 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 210 KM / 959 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 7.2 V6 230 KM 169 kW wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 843 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 843 Nm Chip: 237 KM / 925 Nm +7 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 843 Nm Chip: 250 KM / 1088 Nm +20 KM / +245 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 843 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 7.2 V6 250 KM 184 kW wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 1088 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 1088 Nm Chip: 258 KM / 1115 Nm +8 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 1088 Nm Chip: 275 KM / 1170 Nm +25 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 1088 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 7.2 V6 275 KM 202 kW wykresy

Moc maksymalna: 275 KM   |   Moment obrotowy: 1088 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 275 KM / 1088 Nm Chip: 283 KM / 1115 Nm +8 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 275 KM / 1088 Nm Chip: 300 KM / 1170 Nm +25 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 275 KM / 1088 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 10.3 V6 280 KM 206 kW wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 1050 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 1050 Nm Chip: 288 KM / 1083 Nm +8 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 1050 Nm Chip: 305 KM / 1150 Nm +25 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 1050 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 10.8 V6 280 KM 206 kW wykresy

Moc maksymalna: 280 KM   |   Moment obrotowy: 1150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 280 KM / 1150 Nm Chip: 290 KM / 1177 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 280 KM / 1150 Nm Chip: 310 KM / 1231 Nm +30 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 280 KM / 1150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 7.2 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 1170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Chip: 310 KM / 1197 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Chip: 330 KM / 1252 Nm +30 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 10.3 V6 305 KM 224 kW wykresy

Moc maksymalna: 305 KM   |   Moment obrotowy: 1150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 305 KM / 1150 Nm Chip: 315 KM / 1183 Nm +10 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 305 KM / 1150 Nm Chip: 335 KM / 1250 Nm +30 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 305 KM / 1150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 10.8 V6 310 KM 228 kW wykresy

Moc maksymalna: 310 KM   |   Moment obrotowy: 1150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 310 KM / 1150 Nm Chip: 317 KM / 1217 Nm +7 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 310 KM / 1150 Nm Chip: 330 KM / 1350 Nm +20 KM / +200 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 310 KM / 1150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 10.8 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1350 Nm Chip: 337 KM / 1383 Nm +7 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1350 Nm Chip: 350 KM / 1450 Nm +20 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 7.2 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1170 Nm Chip: 337 KM / 1197 Nm +7 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1170 Nm Chip: 350 KM / 1252 Nm +20 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 10.3 V6 335 KM 246 kW wykresy

Moc maksymalna: 335 KM   |   Moment obrotowy: 1250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 335 KM / 1250 Nm Chip: 340 KM / 1283 Nm +5 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 335 KM / 1250 Nm Chip: 350 KM / 1350 Nm +15 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 335 KM / 1250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 10.3 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Chip: 357 KM / 1382 Nm +7 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Chip: 370 KM / 1445 Nm +20 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 10.8 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Chip: 357 KM / 1383 Nm +7 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Chip: 370 KM / 1450 Nm +20 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 12.8 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Chip: 357 KM / 1383 Nm +7 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Chip: 370 KM / 1450 Nm +20 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 7.2 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1170 Nm Chip: 362 KM / 1197 Nm +12 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1170 Nm Chip: 385 KM / 1252 Nm +35 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 7.2 V6 360 KM 265 kW wykresy

Moc maksymalna: 360 KM   |   Moment obrotowy: 1258 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 360 KM / 1258 Nm Chip: 368 KM / 1287 Nm +8 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 360 KM / 1258 Nm Chip: 385 KM / 1346 Nm +25 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 360 KM / 1258 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 10.3 V6 370 KM 272 kW wykresy

Moc maksymalna: 370 KM   |   Moment obrotowy: 1350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 370 KM / 1350 Nm Chip: 379 KM / 1382 Nm +9 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 370 KM / 1350 Nm Chip: 396 KM / 1445 Nm +26 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 370 KM / 1350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 10.8 V6 370 KM 272 kW wykresy

Moc maksymalna: 370 KM   |   Moment obrotowy: 1450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 370 KM / 1450 Nm Chip: 383 KM / 1483 Nm +13 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 370 KM / 1450 Nm Chip: 410 KM / 1550 Nm +40 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 370 KM / 1450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 12.8 V6 370 KM 272 kW wykresy

Moc maksymalna: 370 KM   |   Moment obrotowy: 1450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 370 KM / 1450 Nm Chip: 383 KM / 1483 Nm +13 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 370 KM / 1450 Nm Chip: 410 KM / 1550 Nm +40 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 370 KM / 1450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 10.8 V6 410 KM 302 kW wykresy

Moc maksymalna: 410 KM   |   Moment obrotowy: 1550 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 410 KM / 1550 Nm Chip: 420 KM / 1586 Nm +10 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 410 KM / 1550 Nm Chip: 440 KM / 1659 Nm +30 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 410 KM / 1550 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 12.8 V6 410 KM 302 kW wykresy

Moc maksymalna: 410 KM   |   Moment obrotowy: 1550 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 410 KM / 1550 Nm Chip: 419 KM / 1586 Nm +9 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 410 KM / 1550 Nm Chip: 436 KM / 1659 Nm +26 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 410 KM / 1550 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 12.8 V6 436 KM 321 kW wykresy

Moc maksymalna: 436 KM   |   Moment obrotowy: 1550 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 436 KM / 1550 Nm Chip: 441 KM / 1586 Nm +5 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 436 KM / 1550 Nm Chip: 451 KM / 1659 Nm +15 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 436 KM / 1550 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Freightliner FL EPA 2007 112 12.8 V6 451 KM 332 kW wykresy

Moc maksymalna: 451 KM   |   Moment obrotowy: 1550 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 451 KM / 1550 Nm Chip: 462 KM / 1586 Nm +11 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 451 KM / 1550 Nm Chip: 483 KM / 1659 Nm +32 KM / +109 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 451 KM / 1550 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna