Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Ford Scorpio II

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Ford Scorpio II Turnier 2.0 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 167 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 167 Nm Chip: 118 KM / 172 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 167 Nm Chip: 122 KM / 180 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 167 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Scorpio II 2.0 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 167 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 167 Nm Chip: 118 KM / 172 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 167 Nm Chip: 122 KM / 180 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 167 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Scorpio II Turnier 2.0 16V 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 175 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 175 Nm Chip: 140 KM / 180 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 175 Nm Chip: 144 KM / 189 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 175 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Scorpio II 2.0 16V 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 175 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 175 Nm Chip: 140 KM / 180 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 175 Nm Chip: 144 KM / 189 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 175 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Scorpio II Turnier 2.3 16V 147 KM 108 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 147 KM   |   Moment obrotowy: 202 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 147 KM / 202 Nm Chip: 151 KM / 208 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 147 KM / 202 Nm Chip: 156 KM / 218 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 147 KM / 202 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Scorpio II Turnier 2.3 16V 147 KM 108 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 147 KM   |   Moment obrotowy: 202 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 147 KM / 202 Nm Chip: 151 KM / 208 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 147 KM / 202 Nm Chip: 156 KM / 218 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 147 KM / 202 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Scorpio II 2.3 16V 147 KM 108 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 147 KM   |   Moment obrotowy: 202 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 147 KM / 202 Nm Chip: 151 KM / 208 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 147 KM / 202 Nm Chip: 156 KM / 218 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 147 KM / 202 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Scorpio II 2.3 16V 147 KM 108 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 147 KM   |   Moment obrotowy: 202 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 147 KM / 202 Nm Chip: 151 KM / 208 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 147 KM / 202 Nm Chip: 156 KM / 218 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 147 KM / 202 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Scorpio II Turnier 2.9 V6 24V 207 KM 152 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 207 KM   |   Moment obrotowy: 281 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 207 KM / 281 Nm Chip: 213 KM / 289 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 207 KM / 281 Nm Chip: 219 KM / 303 Nm +12 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 207 KM / 281 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Scorpio II 2.9 V6 24V 207 KM 152 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 207 KM   |   Moment obrotowy: 281 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 207 KM / 281 Nm Chip: 213 KM / 289 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 207 KM / 281 Nm Chip: 219 KM / 303 Nm +12 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 207 KM / 281 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Scorpio II 2.5 TD 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 124 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 260 Nm Chip: 144 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Scorpio II Turnier 2.5 TD 116 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 260 Nm Chip: 125 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 260 Nm Chip: 145 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Scorpio II Turnier 2.5 TD 125 KM 92 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 293 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 293 Nm Chip: 135 KM / 322 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 293 Nm Chip: 156 KM / 369 Nm +31 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 293 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Scorpio II Turnier 2.5 TD 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 293 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 293 Nm Chip: 135 KM / 322 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 293 Nm Chip: 156 KM / 369 Nm +31 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 293 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Scorpio II 2.5 TD 125 KM 92 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 293 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 293 Nm Chip: 135 KM / 322 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 293 Nm Chip: 156 KM / 369 Nm +31 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 293 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Scorpio II 2.5 TD 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 293 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 293 Nm Chip: 135 KM / 322 Nm +10 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 293 Nm Chip: 156 KM / 369 Nm +31 KM / +76 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 293 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna